רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 ביוני 2017

הפתרון הזמני: כל הורה ששולח את הילד לצפת יחתום חוזה אישי דרך עורך דין מול הישיבה כדי לדעת שלא מנצלים את בנו ושולחים אותו לצבא וגונבים תקציבים ותשלומי עתק מההורים. מכתב של הורים למייל האדום

לקוראי בעולמם האוביקטיבים. הבאנו למענכם את המכתב הזה לא בגלל שאנו מתערבים בעניניה הפנימיי של הכת הזו, אלא רק בגלל ההקשר של הצבא ולכן הדגשנו את הסעיפים הקשורים צבא.

למייל האדום שלום:

אנו קבוצת הורים מקהילת חב"ד רוצים ליידע את ההורים כי החלטנו כי מכיוון שכרגע הבחורים נמצאים כל הזמן תחת לחץ של שטיפת מוח ארסית ללכת לצפת, הרי כדאי שכל הורה לפני שהוא מתבקש לשלם סך לימודים אכזרי ומטורף של 1500 ש"ח [ופוזות של 'הנחה' עד ל1100 ש"ח הרי כדאי שתבקשו מעורך דין מסמך אישי שלכם ובו אתם תערכו מסמך חוזה עם הישיבה. לא יתכן שנשלם ונממן מוסד של משפחה אחת והיא תעשה בילדינו ובכספינו כרצונם.

שימו לב על מה:

א. אנו לא מאשרים לרשום את בננו כאחד שעשה אצלכם בגרות ובכך אתם מקבלים תקציב עצום על בני ובו בשעה כאשר בני ביום מן הימים ירצה ללמוד מקצוע יצטרך לשלם הון עתק כי יאמרו לו כבר נתנו את המענק למקום לימודיך בצפת ושם עשית בגרות. אם בכל זאת אתם עושים זאת אני מוכן לשלם רק 400 ש"ח שכר לימוד וכך תוכלו לגנוב ממני את מענק 'קמח'.

ב. אנו לא מאשרים שבננו יעבוד בשבילכם בבית ספר אור מנחם בצפת ובכך תקבלו תקציב ותרשמו את בני כעובד שלכם כחלק מפרוייקט להצלת נוער בסיכון ובכך תקבלו תקציבי ענק ובני יירשם כעובד ובכל זאת אני ישלם לו ביטוח לאומי. אלא אם כן תשלמו אתם את הביטוח לאומי של בני וכן תתנו לו 40 אחוז מהתקציב שאתם מקבלים עליו. או שתכניסו זאת לקרן לקראת חתונתו.

ג. אנו לא מאשרים כנ"ל בסעיף הקודם שבננו ישלח על ידכם למוסד לנוער בסיכון בשם 'חנוך לנער' וכנ"ל תקבלו עליו תקציבים. הכל כנ"ל סעיף ב. 

ד. אנו לא מאשרים שבננו כבר בשיעור א' יירשם על ידכם כאחד שמיועד להתגייס ותמסרו לצבא פרטים על הפרופיל שלו וציוניו בלימודים, כדי להכינם מראש לדרה ולתפקיד בצבא שיתאים בעתיד. דבר זה מבחינת אדם דתי נחשב כמסירה לשלטונות והיא פשע דתי ממדריגה ראשונה.

ה. אנו לא מאשרים לכם לקחת את בני כעבד לתנועת הנוער של 'אורו של משיח' שנועדה לעשות נפשות למוסדות שלכם. לקחת את הילד להוציא אותו מהלימודים כבר מחודש סיון, הכל ללא כל תמורה כספית, ללא כל תואר חינוכי, ללא כל תשלום סימלי אפילו. בחורים רבים בגלל תמימותם מתמסרים לאורו של משיח וגם לא מקבים כסף לנסיעה לרבי על ידי פרוייקט 'דור דעה' ששייך לנגיד דרייזין. ונרחיב בסעיף הבא:

ו. ישיבת צפת מקבלת סמכות מהנגיד דרייזין לאשר כמה שהם רוצים כרטיסי טיסה לחצרות הקודש, ישיבת צפת היא המדווחת מי הבחורים שהצליחו במבחנים ומי לא. ישיבת צפת לוקחת בחורים רבים שעובדים באורו של  משיח ובגלל זאת אין להם זמן ללמוד את החומר של 'דור דעה' ובגלל זה ההורים צריכים לשלם את הכרטיס. כלומר לא זו בלבד שישבת צפת גובה מההורים דמי תשלום תבין וטקילין, הרי היא משעבדת את הנער למוסד שלה לא נותנת לו בכלל תשלום [מלבד כ300 ש"ח לעבודה מטורפת שנמשכת בפועל כמה חודשים רצופים!!! כולל ההכנות!] ואחר כך לא נותנת לו את האפשרות להבחן בדור דעה וההורה צריך גם לשלם כרטיס. זה ממש סדום ועמורה. כמובן ממה שהתברר כל בחור שלא נבחן בדור דעה ישיבת צפת רושמת כאילו הוא כן נבחן ומחלקת את הכרטיסי טיסה לאנשים שהיא חפיצה ביקרם. היא לוקחת כרטיסים ומשתמשת בהם בכל מיני צורות שפלות ביותר!  

ז. אנו לא מאשרים להחתים את בננו כלומד בישיבת הסדר, או כאחד שלוקח חלק בתעמולה ללכת ולהתגייס לצבא. מבלי להסביר לנו ההורים קודם את המהלכים שלכם ואת הרווחים שיש לכם מהצבא וממשרדי ממשלה לסוגיהם.

ח. סעיף זה אמור לבחורים חוצניקים: כל הורה צריך לדעת כי הישיבה מקבלת על בנו כשלש תקציבים שונים! הורים! שכר הלימוד המופקע שאתם נדרשים לשלם הוא גניבה לאור היום. וזאת מלבד הפעילות הציונית המתבצעת מטעם הסוכנות עם ילדכם ללא ידיעתכם.

ט. אנו לא מאשרים להפגיש את בננו עם פסיכיאטר של הישיבה ללא קבלת אישור בכתב מאיתנו עם פירוט הסיבות לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.