רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 ביוני 2017

ווארטים


״הסיבה לכך שהציפורים יכולות לעוף ואנו לא, היא בכך שלהם אמונה מושלמת, כי להיות בעל אמונה פירושו להיות בעל כנפיים.״

העוקץ היומי
אם אתה עף על עצמך, סימן שאתה מאמין שיש לך כנפים כמו לציפור, אז דע לך, שהציפורים נוחתים מידי פעם על האדמה.
וזהו שאמר המשורר; טוב ציפור אחד על האדמה, משני ציפורים בראש..

ברגע האחרון הושגה פשרה איפה יגיע הסבא מהרי"ד מבעלזא לחופה 
כיודע היום מתקיים שני חתונות של נכדי מהרי"ד מבעלזא
בחצר הקודש שטרנוביל נכד האדמו"ר מחרסטריבקא ארה”ב 
וחצר בעלזא ירושלים
הסבא צריך להגיע לחופה של שני הנכדים בו זמני ‏
ברגע זה סוכם שיגיע לב”ב לטשרנוביל
ולבעלזא הוא יצפה בחופה דרך מראות הקודש‏

מוכר תוכים אחד מכר תוכי באלף דולר. שואל אותו הלקוח למה הוא כל כך יקר. אמר לו המוכר הוא יודע את כל התנך בעל פה. ואז הוא שואל אותו ומה עם השני. אומר לו המוכר זה עולה 5000 דולר כי הוא יודע את כל השס. והשלישי? אומר לו המוכר זה 20000 דולר. הלקוח אומר לו מה? מה הוא יודע. אומר לו המוכר בעצם אני לא יודע הוא שותק כמעט כל הזמן אבל תמיד כששני התוכים ההם רואים אותו הם נעמדים ושרים יחי אדונינו מורינו ורבינו.

מורה שואלת את התלמידים מי יודע איפה נמצא הקב"ה . ילד אחד אומר לה באמבטיה . היא אומרת לו למה נראה לך שהוא באמבטיה? התלמיד עונה לה כי כל יום שישי אמא שלי צועקת ריבונו של עולם תצא כבר מהאמבטיה

יתד' על חילולי השבת בשבת הקרובה בנתיבי איילון - מדובר בשערורייה גדולה. ח"כ גפני פנה בדחיפות לראשי ובכירי משרדי האוצר והעבודה לפעול לביטול העבודות באופן מיידי

“במה האמנת בחייך הארציים?” שאל המלאך.
“הייתי אגנוסטי”, אמר האיש.
“אגנוסטי?”
“כן. אתה מבין, אמרתי לעצמי, מאין לי לדעת אם יש או אין אלוהים? אין לי מושג. אז נשארתי בספק”.
“אני מבין”, אמר המלאך. “בוא אחריי”.
האיש הלך בעקבות המלאך אל תוך ענן של ערפל מסתחרר. הוא התקשה לראות את סביבתו מבעד לענן האפור שאפף אותו.
“טוב, זהו”. אמר המלאך לפתע. “תיהנה מהנצח שלך”. הוא פנה ללכת.
“רגע!” קרא האיש בבהלה. “מה זה המקום הזה? זה הגיהנום? גן עדן? לימבו? שלב מעבר?”
“מאין לי לדעת?” משך המלאך בכתפיו. “אין לי מושג”.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.