רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביוני 2017

ג' תמוז - כלל ישראל ב'אהל' -- רשמים

מדי שנה אני מתפלא שוב על מה שאני רואה שם, כאשר אני בדרך ל'אהל' אני משוכנע שאראה שם רק או בעיקר חסידי חב"ד, אבל קורה משהו מאוד מעניין בג' תמוז ה'אהל' הפך להיות ריכוז של כלל ישראל, רואים שם את כולם מכל שכבות הציבור

השנה הגעתי בשעות הראשונות של אחר הצהריים התור היה ארוך של כמה שעות, הסתכלתי מי ומי שם ומעניין היה לראות אנשים שחזותם מעידה כי הם מבני קהילות אחרות, נכנסתי לאזור המשרדים והיכן שכותבים פ"נים ובית הכנסת שבמקום, ולא יאומן, ציבור כל כך גדול של מי שנדמה כי הם רחוקים מאוד מחב"ד, היו לי שם שיחות עם ציבור שלא האמנתי שאמצא אותם שם, הם מספרים לי כי לא רק בג' תמוז במשך ימות השנה בכל עת של תפילות הם מגיעים ל'אהל'

מה שרואים ב'אהל' בג' תמוז לא רואים בשום מקום אחר באמריקה, יש עוד מקומות היכן שביארצייט נמצא רבים עולים לשם, אבל במשך כמעט יומיים תור של 24 שעות היממה כאשר גם בארבע לפנות בוקר אתה נאלץ לעמוד בתור הארוך את זה לא רואים בשום מקום

מתברר כי למרות המחלוקות האידיאולוגיות, בסופו של דבר מכירים באמת

וכאן אספר לכם סיפור מדהים שאירע לי, באותו יום בבוקר קיבלתי טלפון מישראל מתושב חיפה שביקש ממני שאקח עשרה אנשים ל'אהל' ואבקש מחילה בשמו, לפני הרבה שנים הוא דיבר נגד הרבי הוא מתחרט על כך ורוצה לבקש מחילה הוא לא נוסע לאמריקה לכן עשה אותי שליח שאעשה זאת בשבילו מסר לי את שמו ושם אמו לבקש מחילה

אני מכיר את אותו יהודי והתפלאתי שהוא יעשה דבר כזה, אבל מתברר כי בסופו של דבר מגיעים אל האמת

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.