רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 ביוני 2017

ווארטים


״לעיתים קורה שאנשים חושבים יותר על מה שהם רוצים להשיג, ופחות מערכים את מה שכבר השיגו...״

החיוך היומי
פעם היתה מרוקאית מרשעת שהשטן אמר לקב'ה שזהו הגיע זמן שירד אליה ויטפל בה על כל מעשיה...הסכים אלוקים אבל אמר לו "רק אל תגיד שאני שלחתי אותך"

משוגע אחד בא לבקר משוגע שני, דופק אצלו בדלת.
משוגע א': אני לא בבית!
משוגע ב': איזה מזל שלא באתי!
אישה מתווכחת עם בעלה ואומרת לו אתה שקרן והוא עונה לה את שקרנית  כך הויכוח חצי יום עד שנמאס לאישה ואומרת לו בוא נלך לבורר אם יחליט שאתה שקרן אינשאלה תמות ואם יחליט שאני שקרנית אינשאלה שאני אהיה אלמנה
פתגם סיני עתיק אומר: כל פעם שאין לך משהו חכם לומר, תאמר פתגם סיני עתיק

ערס צורח על קופאית בסופרמרקט:
"הרי רק לפני דקה אמרת לי שבחיים לא ראית שטר של מאה חמישים שקל, אז איך את יודעת שהוא מזויף?"

שני תימנים הולכים בדרך. שואל סעדיה את זכריה, מה נשמע? עונה לו זכריה: וואלה אחי מה אני אגיד לך על הפרצוף! מצב כלכלי גרוע, תראה אפילו הנעל שלי נפתחה אין לי כסף לקנות חדשה!!
עונה לו סעדיה: תגיד אתה נורמאלי?  למה לא דיברת? נכון שאנחנו תימנים שחוסכים והכל אבל הגעת למצב כזה אתה חייב לומר! בשביל מה יש חברים?? מוציא סעדיה חבילה ענקית של שטרות קשורים בגומיה, מוציא את הגומיה ואומר לו: קח את הגומי תקשור את הנעל. אל תלך ככה יותר..

שוטר: אתה עצור ואני שם אותך במקום שלא תוכל לצאת ממנו בחיים!
אני: בכלא?
שוטר: בבוטקה של מפעל הפיס
אני: לאאאא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.