רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 ביוני 2017

נתניהו בבית הכנסת בסלוניקי




*ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו ביקרו בבית הכנסת בסלוניקי יחד עם נשיא הקהילה היהודית דוד שאלתיאל, הרב של סלוניקי ישראל אהרון, ראש עיריית סלוניקי Boutaris, וראשי הקהילה היהודית.* 

*ראש הממשלה אמר:* 

"הקמנו את עמנו מאפר ובנינו מדינה מודרנית. שבנו אל ארץ אבותינו ובנינו מדינה, הקמנו צבא – צבא טוב, יצרנו כלכלה  - כלכלה טובה מאוד, ותפסנו מחדש את מקומנו בקרב העמים. ישראל ויוון הקימו ברית טבעית בין דמוקרטיות. ישראל, יוון, קפריסין הן שלוש הדמוקרטיות האמתיות באגן הים התיכון המזרחי. והקמנו מחדש את הידידות הזאת ואנו נהנים מכל היתרונות שנובעים ממנה.

ואני מודה מאוד לראש הממשלה ציפראס על שהוא מארח את הפגישה המשולשת הזאת. 

אנו מחזקים את יחסינו יום-יום. אך הדבר המעניין ביותר לדעתי הוא תחייתו המחודשת של העם היהודי והדרך שבה הפכה ישראל למעצמה עולמית – מעצמה עולמית בטכנולוגיה, מעצמה עולמית במלחמה בטרור שמאיים על כולנו, מעצמה עולמית ברפואה, בחקלאות, באנרגיה, מעצמה עולמית לעתיד.

עונג גדול הוא לי לבוא לכאן ולהצית מחדש את הרוח הזאת ולומר דבר אחד פשוט, ואני חושב שלמילים אלה יש בבית כנסת הזה אותו תוקף כמו בכל מקום אחר בעולם, וההצהרה שלי מורכבת משלוש מילים פשוטות: "עם ישראל חי!".

תקשורת ראש הממשלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.