רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 ביוני 2017

בני אלבז בא חשבון עם דרעי

בקרוב כולם ידעו את האמת ולא יהיה משפט אחד שיצא ממני דבר שקר.
אני עוד מחכה לאיש שיבקש  סליחה.
וכולנו יודעים שהוא לא יבקש סליחה כי הגאווה תפוסה בו חזק.
הסליחה שלו היא זו שתבטל מעליו את כל הגזרות...
זה לא יקרה.
כאשר יהודי פוגע ביהודי רק סליחה מכפרת ...
ואם זה לא מובן
אז אין יראה במקום ...
יפה שעה אחת קודם אריה.
גם אני הוא הבן של הקב׳ה
ואריה לא בן יחיד .
כאשר הוא פגע  בילדי שאבא שלהם אמור היה וצריך לנסוע לגלות להביא פרנסה
אריה שיחק בי ושיחק...
את הפרטים לא הכתוב במכתב הזה .
אריה מבטיח לי שיסדר לי תפקיד של פרנסה מכובדת שיכבד אותו ולא אותי!
זה חרוט אצלי בלב ובנשמה!
זה המקום ששבר אותי לרסיסים !
וזה המקום שאבנתי שאריה עשוי מלב ריק קר ומסוכן לכל אדם ואדם לצערי.
גם אם הייתי סתם אדם מהשורה
הוא לא היה אמור כך להתעלל בי ולנהוג בי כך ובילדי !
שלחתי לו מאות אסמאסים מהגלות והאיש אריה לא אגיב לדבר .
שמישהו בעולם יגיד לי באמת?
כך אדם מתנהג שמדבר על שקופים?!
אין שקוף ממני היום!
ילדי חיים בשכירות בארץ ואני אמור לחתן את הבנות שלי ואין פרנסה לצערי...
ואני נלחם להביא פרנסה בכבוד.
החייל הכי נאמן של אריה בצרה של פרנסה והוא לא בא לעזור לא?!!
זה אנושי??!
זה אמיתי??!
אני מתבייש לכתוב דברים יותר קשים על עצמי ועל אריה.
אין יותר לב רע מהדבר הזה!!מי שחושב שזו נקמה יש לו טעות חמורה!
אדם שמייצג מפלגה שאמורה לייצג יושרה רחמנות ולב טוב וכך הראש מתנהג
אין לו זכות קיום!!
ואני לא מתכוון למפלגה של מרן ש׳׳ס.
השקעתי על אריה את כל השנים היפות שלי .
כסף שירים במות קמפנים בעבר ובעתיד ועוד ועוד ועוד...
זנחתי את משפחתי בעבור אריה ובעבור ש׳׳ס שיקרה לליבי ושהיא הנשמה וההיסטוריה של חיי .
האם זו תורה וזו שכרה??! איך אריה  יכול להתפלל לקב׳ה ביום יום??!
ישבתי אם אריה בשולחן בבחירות האחרונות וספרתי לו את המצוקה שאני נמצא בא אני ומשפחתי.
מצחיק
שום דבר לא קרה....
לא דיבר אליו...
נכנס מכאן ויצא משם...
חייב לומר
שבמידה והדברים לא היו
על השולחן אז אין סיכוי שלא הייתי לוקח אחריות מלאה ואומר אני אשם...
בדיל ויעבור...
חשוב שכולם ידעו זאת.
ודבר נוסף חשוב הוא
שחבר עבורי זה בית מקדש גם כאשר הוא טועה לפעמים
אני איתו באש ובמים.
אריה לא טעה איתי הוא פשוט תכנן לחסל לעקור ולהתפטר ממני  לאחר שהגיע לקיס המלכות
ויש לי על מה לסמוך...
הספר לכם משהו קטן.
אריה שאל אותי בבחירות האחרונות .
בני אתה מאמין שאני אוהב אותך?
אמרתי לו
לא
לא מאמין ...
זה נשלף לי מהר.
אריה אוהב רק את אריה וצחקתי ...
אריה אמר לי בשולחן באותו רגע בני אנחנו יחד שנים רבות והגיע הזמן לפירעון.
מבטיח!
ודפק בשולחן .
חייכתי ובאמת לא האמנתי לדבריו אבל הייתי מאוד מאושר זמנית ורציתי להאמין לו .
הייתי אמור ללמוד מהנסיון הרחוק אם אריה ואני הוא הטיפש לצערי ...
ואינה האושר הגדול שבוא אני נמצא חברים.
בני אלבז נמצא בגלות לפרנסתו ולפרנסת ילדיו כבר יותר משנתיים .
כתב לכם בנימין
חלק קטן קטן מהדברים
ברגע של חשבון נפש ואמת
בנימין בן אסתר
המשך יבוא...
יש לי צילומים רבים שאני אמור לסיים בקרוב...
חייב לעבוד...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.