רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 7 ביוני 2017

העמדת דברים על דיוקם: החטא והפשע של משפחות וילשאנסקי הבלין הוא בכך שהם אנסו עצמם לדעת. זהו ההבדל שמים וארץ בין וילשאנסקי לכל החרדים

לכבוד ר' חיים לוחם האמת

במייל האדום בשבוע וחצי האחרונים הצטברו כמה שאלות שהועלו על ידי גורמים שונים. חלקם אינטרסנטים שבאופן קבוע שולחים נאצות [אגב כאן המקום להתריע: מייל שכתובתו: AABCG777 אנו קוראים כל דברי הנאצה שאתה כותב, הבנו שאתה שולח את המייילים ישר ממשרדי הישיבה בצפת. אז אנו רוצים לומר להנהלה כדאי שיהיה לכם מצלמות אבטחה במשרדים כי לפי השפה של שולח המיילים ניכר שהוא צופה ממשרד הישיבה בסרטי פורנוגרפיה ומשם לוקח השראה לניבול פה וקללות. כדאי מאד שתבדקו את המצלמות האבטחה שלכם יתכן והוא גם פדופיל שמסתתר לכם במערכת הישיבה וכך תעלו עליו] לבין אנשים שלדבריהם באים לשאול: מדוע בעולמם של חרדים בז למאבק של המחבלים והקנאים למאבק שלו עצמו במשפחת הפשע וילשאנסקי, הרי במאבק מול וילשאנסקי בעולמם של חרדים נוקט קו של המחבלים נגד השונאים. ולאידך את המחבלים בעולמם של חרדים מתקיף.

חושבני שאחרי שנה של בלוגים הגיוניים מן הראוי לענות ולהגיב על כך:

ונפתח באימרה של המשגיח ר' חיים שמולאביץ:

בימים נוראים בתפילת על חטא אומרים 'על חטא שחטאנו לפניך ביצר הרע'. ונשאלת השאלה הרי כל החטאים נעשים עם היצר הרע ומה הכוונה כאן? ענה ר' חיים ואמר:

רוב האנשים היצר הרע מתגרה בהם ומפילם, אבל יש קבוצת אנשים ויש פעמים שקורה לכולם כי במקום שהיצר הרע יתגרה בו הרי הוא הולך ליצר הרע ומתחנן בפניו שהיצר הרע יתגרה בו, ובלשונו המתוקה של ר' חיים: ס'איז דא די וואס דער יצר טשעפט זיך מיט זיי און סאיז דא די וואס זיי טשעפנן מיט'ן יצר.

זה בדיוק ההבדל העצום הבלתי ניתן לגישור בין מה שהפושע וילשאנסקי וחבורתו הכת של הנהלת צפת עושה לבחורי חב"ד התמימים והאידאליסטים למה שקורה עם החרדים, וכמו שהיטיב להגדיר זאת בדיוק ובענוות חן הגאון ר' דויב לנדא:

עשרות שנים נושא הצבא הוא נושא נפיץ ביותר במדינה. אין חרדי שלא זוכר את המאבק כבר מימי ילדותו. הנושא הזה היה תמיד בכל קואליציה בכל כנסת בכל מאבק חילוני דתי הנושא בהא הידיעה. תמיד החרדים בשתדלנות שקטה מאחורי הקלעים השתדלו לטפל בתחום מאד מאד בזהירות. אלפי אלפי שעות גדולי ישראל הקדישו במהלך השנים לדרכי הפעולה במשרדי ועד הישיבות.

והנה באו המחבלים והקנאים ומנסים לטפל בנושא הזה בכוונה תחילה בצורה שתצית אש, [שהרי כל כוונתם היא אחת להתפרסם ולקבל כסף, שהרי בשניה שהמחבלים ירגישו שהם יכולים לעבור את אחוז החסימה הם יקימו מפלגה ירוצו לכנסת ויקבלו תקציבים כאחד האדם וזה מה שסטאמר קלטו, לא מדובר כאן באידיאולוגיה אלא רק במטרה לפתוח קריירה. ולכן בשביל זה הם מוכנים לקחת את הנושא הרגיש של הטיפול בצבא ולהבעיר איתו את המדינה וללכת לשכנע את החילוניים כי החרדים פשוט משקרים אותכם ועל אפכם וחמתכם הם לא יתגייסו כמו שעשה טומבק במסיבת העיתונאים בלי להתבלבל]. הרי החרדים אין להם כל אינטרס לגייס את בחוריהם בדיוק להיפך זה פוגע בהם אנושות. כל ראש ישיבה נאמן לתלמידיו ודורש שלא יתגייסו ולכן הם צריכים לחפש קורבנות שבין כך מתפרפרים כדי להשלים מיכסות בכל מיני צורות שקטות.

[וכדאי לדעת בעולמם של חרדים לא מחוייב לאיש גם לא לנציגי דגל יתכן שיש מקרים שבהם דגל ומאיר פרוש מתנהגים בשחיתות כדרכם ובאמת ראוי לטפל בהם, כאן הכוונה באופן כללי לומר שהרב שטיינמן יאריך ימיו ושנותיו בנעימים מתכוון לגייס את בחורי הישיבה זה הרי טירוף ושחיתות ורוע לב]

אך מה שקרה עם וילשאנסקי זה בכלל משהו אחר. וילשאנסקי רקד בעירום מלא מול המצרים החמים באומרו גייסו אותנו, הוא גירה עליו את היצר, בא מיוזמתו ואמר קחו את חב"ד לפח האשפה של הציבור החרדי תנו לי בנין תנו לי שליטה תנו לי מעמד בועד רבני חב"ד אני רוצה להתפרסם אני רוצה לקבל הכי הרבה תקציבים מכל מוסדות חב"ד וכך אמשוך בחורים אפיל אותם בפח.

כאן כבר מדובר במישהו שכבר כמעט אידאולוג לצבא. במייל האדום מתועדת התועדות של אחד בשם עופר מיידובנייק שאומר רשמית  לבחורים שהצבא יעשה לכם מה שאנו בישיבה לא מצליחים הצבא זה התרופה של הבחורים היום.

זה הופך אצלם לאידיאולוגיה שחובה ללכת לצבא.

עכשיו אם זה באמת היה אידאולוגיה ניחא חברתם למזרחיסטים מצויין.

אבל הרי כולנו יודעים שאין כאן שום אידאולוגיה אלא כספולוגיה. מחלת כסף שליטה ושררה לא כלום מעבר לזה. וכאן הורי בחורי חב"ד אמורים להקים קול זעקה למחות בכיס להפסיק לשלם שכר לימוד מופקע לישיבת ההסדר צפת מעודדת הגיוס. להתחיל לנסות להקים ישיבה חלופית או לשלוח לישיבות 'פחות משיחיסטיות' אך חב"דיות שיש להם רבי מלובאויטש.

המצב שצפת יצרה הוא פשע שכבר לא יכופר ההיסטוריה שופטת תמיד מימסדים כאלה אלו הם מימסדים שנופלים כמו המון המון המון ישיבות ומוסדות שכבר נמחקו מהעולם והבנינים שלהם הופכים להיות להשכרה לימי נופש. 

אמרנו ואנו חוזרים ואומרים וילשאנסקי את הנזק כבר עשה. עכשיו הוא לפני העונש מהשמים שעומד להגיע כמו תמיד בבזיונות והשפלות שיגרמו לו בושות ולכל משפחתו וכל אנשיו, בזיונות כאלה שבזיונות הרב ברלנד יהיו קטנים עליהם. ברלנד לפחות הוא איש בודד שעשה איך שעשה אך לא הורה כן לרבים וכד', אך כאן מדובר במחטיא הרבים הגדול בהיסטוריה שמתעתע במאות הורים ותלמידים ועומד לסגור את מוסד הישיבות בחב"ד. ושוב נאמר שיהיה ברור וילשאנסקי הוא המתאם מטעם שלטונות המדינה לסגור את המושג בחורי ישיבות בחב"ד. חד וחלק.

ועל כך אנו כאן לא נפסיק לרגע אחד למחות לפקוח עינים עיוורות של הורים שמצד אחד רוצים להעניק לבן שלהם הכל אך מוסרים אותו בידי מישהו ששודד להם את הילד. בדיוק כמו המון הורים שבעת השואה נתנו את הילד למנזרים כדי להצילו ואז במקרים רבים הכומר הסגיר את הילדים ישר לאס אס. ונאמר לעורכי הדין של וילשאנסקי: אנו לא משוים בינך לכומר ולמדינה לשואה ממש לא זו ההשוואה. מדינת ישראל היא לא נאצית חס וחלילה. מדינת ישראל שומרת על אזרחיה ווילשאנסקי לא הולך עם צלב, הכוונה לרעיון שהרעיון זהה לחלוטין נתת ילד למישהו לשמור והוא משתפ עם מישהו שממנו אתה רוצה להגן על ילדך.

אנו שוב פונים להורים קחו את המצב לידים כי איחרתם כבר את העגלה כדי רק שבנכם לא יתרסק למוות רוחני בתוכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.