רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 ביוני 2017

מהמייל האדום: האם 'בעולמם של חרדים' מצליח במאבק מול המגייס מצפת וילשאנסקי?

הרבה כותבים לנו במייל,  בשביל מה אתם כותבים. חבל על הזמן. העסק אבוד. זהו בחורי חב"ד מגוייסים. איחרנו את העגלה. בשביל מה לכתוב, הכל כבר בידי שמים. יבוא בעל הכרם ויטפל בשועליו וילשאנסקי מצפת והבלין.

אז הנה לאחרונה קיבלנו מכתב יפה שמחמם את הלב ומלמד כי יש שכר לפעולתינו. זה לא אומר שיכולים לנוח אבל זה מלמד כי עלינו להמשיך במאבק. 'בעולמם של חרדים' כיום זה כלי התקשורת הנפוץ והאמין ביותר בחברה החרדית ולכן מילה שנכתבת בו יש לה משמעות והנה היא לפניכם:

למערכת 'המייל האדום'. אני רוצה לכתוב לכם שתדעו כי עליכם להמשיך. אני בחור מצפת לשעבר שעוקב אחרי מה שקורה ואני רוצה לכתוב לכם כאן כמה נקודות שהשתנו בעקבות המאבק שלכם.

א. שמתם לב שלייזי וילשאנסקי שפעם ניסה להתגאות במרכזיות שלו מול הצבא, ברח עם רגליים אחוריות ומינה בובה את חיים שטיינר. מה זה אומר? פשוט זו אות קלון למשפחת וילשאנסקי והם מנסים להתחבא מאחורי בובות כמו חיים שטיינר.

ב פעם אם מישהו היה מתקשר לרב וילשאנסקי על הגיוס הוא היה מתגאה בקולו לומר שהוא והבן שלו סידרו מה שאף אחד לא הצליח. היום הוא טורק טלפונים להורים ושולח אותם לחיים שטיינר. מה זה אומר?

ג. חיים שטיינר מפעיל לחץ אטומי על הצבא לקבל את ההסכם עבור קבוצה ע"ז. אחרי מה שלא הפסקתם לכתוב כאן יש מגעים כל הזמן כדי לנסות לשנות והצבא כן יכיר בהסכם שבחורים לא יתגייסו מיד. אם זה יקרה וסביר להניח שלא יקרה כלום אבל אם כן זה רק בגללכם ורק בגלל המאבק העיקש של בעולמם של חרדים.

ד. כיום מצפת ובחבד המודעות לעשיית פטור עלתה. הורים רבים מאד לא מרשים לילדיהם לנסוע לקבוצה בכלל ואם כן לעשות פטור.

ה. ישיבת קרית גת מתנערת לגמרי מההסכם!!!! אין כיום חובה לחתום ואפילו הפוך! להתנער מזה ולא ללכת לצבא! זה קרה אך ורק בגלל המאבק העיקש של בעולמם של חרדים ורק לזכות ר' חיים שאולזון.

ו. במגדל העמק מתנהלת מחלוקת קשה בין הרב יצחק גולדברג וההנהלה הרוחנית נגד לוי וילימובסקי שרוצה גם הוא להיכנס להסכם והפעם ידו של ההנהלה הרוחנית ניצחה את ההנהלה הגשמית וזה רק בגלל מה שבעולמם של חרדים לא מפסיק לכתוב.

ז. רבני קהילות מדבר בקהילותיהם באופן גלוי נגד ההסכם כולל הרב ירוסלבסקי בעצמו! שאומר לכל מאן דבעי כי רימו אותם ועשו עליהם קופה.

ח. היתה פגישה סודית בין הרב ירוסלבסקי והרב הבלין במטרה להוציא את כל ישיבות חב"ד מההסכם ולהשאיר רק את צפת [ראה פוסט נפרד]

עד כאן.

אתם הקוראים יכולים להשפיע אל תפסיקו לפרסם על כך. אל תתנו לחב"ד להפסיק להיות קהילה תורנית ולהפוך בעשור הקרוב לקהילה רדודה שלא פותחים בה ספר תורני מלבד כמה זקנים. אל תתנו לעמותות שונות לנסות לטפל לכם בילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.