רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 ביוני 2017

קנאתם של חסידי ר' ישראל יסוד ההשמצות נגד ר' מנדלי

מאת דזיקובער

לכ' ר' חיים קיבלתי במייל את הדברים הללו ומן הנכון שתפרסם זאת.


לאחרונה ראיתי באתרים אחרים שהרבה מחסידי הרה"צ ישראולטשה מרננים אודות הנעשה בקרב חסידי הרה"צ ר' מנדלה.
כעומד מן הצד השייך כיום לקהילת דזי'קוב ויזניץ שפרשה מחסידות של ר' ישראולטשה.
אני חייב להבהיר לך כמה דברים, חיים.
כל הנייעס והפברוקים אשר אתה מעלה כאן אודות כביכול הנעשה בחצר ר' מנדלה נובע מקנאה ושנאה שרוחשים החסידים והקודקודים לחצרו של ר' מנדלה.

אני היום כעומד מן הצד, אשר אינו שייך לא לכאן ולא לכאן אומר לך דברים ברורים.

מה שקורה בתוך חצרו של ר' מנדלה הנו מהדברים הנורמטיביים אשר צריכים להיות בכל חצר וחצר.
הרבי לא נועד לומר תוירה בכל עת ובכל שעה, לעורר על דברים העומדים ברומו של עולם, ולצאת ידי כך בחובה ודי בכך, העיקר שהיחצניים שלו באתרי התקשורת ידברו מכך מיד במוצ"ש אודות הסקופים וההברקות אשר אמרתי חדשים לבקרים בסעודה שלישית,

אם אדמו"ר של קהילה מעורר או מתקן משהו, הוא לא אומר זאת בשביל הפרוטוקול ותו לא, או בכדי שיהיה מה להדפיס בדא"ח בשבוע הבא ולמלא את כל הגניזה הכללית בשיכון ויזניץ.
ואם אלו פני הדברים אין לך פשיטת רגל יותר גדולה מכך של כל החסידות.

תאמין לי אני מקנא בחסידי הרה"צ ר' מנדלה אשר בטילין וצייתין ליה וכל דבר היוצא מפיו קדוש ייאמר לו, הוא מדבר נגד אייפונים ושאר מרעין ובישין, אז אלו אשר רוחם אינם נוחה מדעתו התקיפה נפלטין להם והולכים מחצרו, ולא שכל החסידות נעשה חתיכה אחת של ליצנות, ושבועיים מצניעים את המכשירים, ובשבוע השלישי כל הוואטספים מלאים כרימן מליצנות אודות רבם וכדו'.
אין לך פשיטת רגל גדולה מזו.
רחמנות גדולה יש לי עליהם

ולכן אני מבין את תסכולם של חסידי ר' ישראולטשה אשר במקום לתקן את עצמם, לא ולא! הם חפצים ורוצים לחיות חיי הפקר ללא כל מבקר מעליהם, אך לעומת זאת מנסים הם לעשות ליצנות מאחיהם חסידי ר' מנדלה.

אך הם לא מבינים שחסידי ר' מנדלה אשר מסרו נפשם ומאודם ועדיין מוסרים נפשם ומאודם אינם נבהלים מליצנות ולכלוך, ופרסום דברים  ש20 עוזבים 20 משפחות הולכים לרשום את ילדים בת"ת כלל חסידי אפ' שרוב רובו של השמועות הינם הבל הבלים, אבל חסידי ר' מנדלה רק מתחזקים מכך, הגנים שלהם בנויים שכמה שיותר שיצחקו מהם כך הם נעשים יותר ויותר קשורים לרבם!

ועל זה חסידי ר' ישראולטשה אינם יכולים לעבור על סדר היום, ופוק חזי מכל התגובות שהם מנסים לשדר בתוככי האינטרנט כל רגע ורגע.

אדרבה לו חכמו ישכילו וישבו בשקט ויתחילו לעשות חשבון הנפש אמיתי אודות הנעשה בחצרם, איך יכול להיות שהרבי דורש כל הרבה ונראה כדורש אל המתים ר"ל, אין איש שם על לב, אדרבה ואדרבה, הם עושים ממנו חטיבה אחת של ליצנות, מלבד מכמה צעירים אשר בנתיים ...אינם עושים ליצנות מרבם, בושה וכלימה תכסם.

כל מוסד אחראי ובריא היה מזמן צריך להקיא מתוכו אלו אשר אינם בטילין וצייתין לרבם ומורה דרכם, ואם זה לא קרה סימן ברור הוא שהמוסד חולה עד למאד והריקבון והמספחת כה גדולה עד לאין שיעור ותקווה..

חוץ מלקנא בחסידי ויזניץ, אשר למרות שרבם אכן דורש מהם גדרים וסייגים קשים למאד, עכ"ז בשורה התחתונה הוא חפץ בטובתם, ומשמש להם כאב רחימאי על כל צעד ושעל, ויום האתמול באלעד יוכיח זאת למרות שלא צריך שום הוכחה שהם מרגישים עצמם כמו בניו והוא אוהב אותם אהבת נפש עד למאד.
לא ראיתי בשום חוג אחר איך שאדמו"ר יושב במשך 18 שעות רצופות ומתמסר לעדת מרעיו.

ולכן חסידי ויזניץ אל תתרגשו כל הקולות שאתם שומעים ברחוב הכל נובע בשורה התחתונה מקנאה, חזקו ואמצו אל  תיראו, אשריכם ואשרי ילדיכם, הלוואי אצלנו בחסידות גם יהיה כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.