רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 ביוני 2017

הכסף מעביר את אריה דרעי על דעתו ועל דעת קונו

לרבי חיים שאולזון
שלום
אני שופך מעט אור כדי לגלות טפח ממעלליו של אריה דרעי.
למעלה מ25 שנה מלווה זמר הבית של תנועת שס הזמר "בני אלבז"  את התנועה במערכות הבחירות , כתב והלחין שירים והלהיב את ההמונים מדן ועד באר שבע, עם מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל היה בני אלבז סוחף ומלהיב ההמונים לכנסים של שס.
היה הציר המרכזי ששילהב את בוחרי שס.
ב1995 הבטיח אריה דרעי לבני אלבז דירה
תמורת שירותיו בבחירות, אבל אריה דרעי עם השיר בליווי השיר "הוא זכאי" נכנס לכלא.
(ולימים מתברר שהוא לא זכאי , אלא רשע , ולוקח שוחד, כפי שנשמע מהקלטת ב2008 רימה את כל חכמי ישראל, והיה אדריכל "אוסלו" שגבתה חללים רבים.)
אריה דרעי נכנס לכלא בליווי אלפים שתמכו והאמינו שאכן הוא "זכאי" ובניהם גם בני אלבז.
הקים את "שאגת אריה" וניהל את הקמפיין של דרעי .
בני תבע את כספו משס בבית דין תורני אך הדיינים רצו שאריה דרעי יגיע להעיד, אך הוא חס עליו ולא רצה שאריה דרעי יתבזה בתקשורת שמגיע כאסיר, והמתין עד לצאתו מן הכלא.
שיתוף הפעולה של בני אלבז עם תנועת שס בראשות רבי אליהו ישי הי"ו היו בעיניו לזרא , וכעס על בני אלבז, על שפעל למען שס ומר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, גם אחרי צאתו מן הכלא, ובני אלבז אמר לדרעי, אני אוהב אותך אבל מרן הרב עובדיה יוסף ביקש שאפעל, אבל כבודו של אריה קודם למרן , "והבצל" של הבחירות יוכיח.
גם לא נחם את בני אלבז על מות אמו ע"ה
אפילו לא שלח לו מכתב ניחומים, לעומתו רבי אליהו ישי הגיע לנחם אותו, דבר שנחרט לו היטב בזכרון עד עצם היום הזה ומכה על חטא על שפגע בר' אליהו ישי בראשות "תנועת יחד", בבחירות של שס בראשות דרעי, וכמו גבר עמד ואמר ברדיו קול ברמה " אני מבקש מחילה וסליחה מרבי אליהו ישי.
כל משפחות אריה דרעי, והתנזים, ודוד יוסף בנו של מר"ן פעלו נגד שס 14 שנה עד שהאדון דרעי שב לש"ס תוך מסע לחצים איומים ושקרים והבטחות שלא ישוב עוד לכסלה.
מרן הסכים ברוב חוליו הקשה, וביקש מכתב מאריה דרעי שאכן מבטיח שלא יקח שוחד, ויפעל נטו למען שס, חבר המועצה הגאון חשך ביקש ללא מכתב כדי לא ליפגוע ברבי אריה דרעי , ואמר אם רבי אריה יפול שוב לחקירות הוא "יפוטר" אני ערב לכך.
לקראת מערכת הבחירות דרעי פנה לבני אלבז לדגל, והבטיח הרים וגבעות , אך נשארו באופוזיציה, ודרעי אמר לבני אלבז שבגלל שהם באופוזיציה קשה לשלם, אבל לבחירות הבאות הוא ישלם לשני התעמולות יחד, ואכן לאחר הבחירות קיבלה שס כמחצית מהמנדטים שהיה לה אבל נכנסה לקואליציה, ואז שוב אריה דרעי שהבטיח שאפילו מכיסו ישלם לבני אלבז, והבטיח לו תעסוקה בשס כדי שיוכל להתפרנס, הבטיח לתת לו מה שיבקש
כאשר הגיע מועד הפרעון , אריה דרעי נעלם, לא ענה אפילו למסרונים של בני אלבז על הדרישה הכספית שלו, התעלם ממנו כליל.
היום אריה דרעי חזר לסורו יחד עם רעיתו יפה זרש ובנותיו "הצדיקות" ולמדו מאביהם את כל השטיקים והטריקים והפכו כולם לבני העשירון העליון, לכולם יש דירות ובני אלבז נשאר ללא הכסף וללא הבית שהבטיח לו אריה דרעי, ולכל יש ראיות ברורות.
מעולם בני אלבז לא קיבל שקל משס ומאריה דרעי.
היחיד ששילם לבני אלבז בתמורה לעבודתו
היה אליהו ישי הי"ו כ250.000 שקל.
לא מן הנמנע שבני יגיש תביעה משפטית בסך של למעלה ממיליון וחצי שקל והמערכה תעבור לבית משפט.
בשיא החוצפה גם היום עם כניסת דרעי לחדר החקירות, החלו שליחיו של דרעי להשתמש בשיר שלו "הוא זכאי" ושולחים לכל בוחרי שס את המסירון עם השיר הוא זכאי עם דברי מרן, עלות כל מיסרון שהם משמיעים לבוחרי שס , חייבים לשלם 1.5 שקל לאקו"ם, אחרת זו גזלה, והודעה נשלחה לאקו"ם העמותה לזכויות יוצרים כדי לעצור את השימוש בשירו.
אינו מוכן שישמיעו אותו אפילו תמורת תשלום, נתתי גט לאריה דרעי, ולא לשס
וכל עוד דרעי בראש שס ,הוא אינו תומך בה תמורת שום הון שבעולם.
בברכה
אחד שיודע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.