רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביוני 2017

מבזקים


ישי כהן ב'כיכר': השר אריה דרעי עזב בזעם את ישיבת ראשי הקואליציה לאחר שזעם על כחלון ובנט שביקשו ללכת לפשרות בנושא הגיור. השרים יצאו אחרי דרעי ובקישו שיחזור, אך הוא סרב.

גרודקה ב'בחדרי': שר הבריאות יעקב ליצמן נעדר מפגישת רה"מ נתניהו והחרדים על סוגיית הגיור, מאחר והוא נפגש עם המתווך ב'הדסה' רובינשטיין, במטרה לפתור בהקדם את המשבר.

'ווינט': אחרי שהשר אריה דרעי נטש בזעם - פוצצה ישיבת ראשי הקואליציה עם רה"מ בנימין נתניהו. 

גרודקה ב'בחדרי': במהלך ישיבת ראשי הקואליציה, צעק ח"כ משה גפני בזעם על בנט: "אתם מביאים חוקים הזויים. מהיום לא נתמוך באף חוק שלכם".

מורן אזולאי 'ווינט': "מס' דקות אחרי שדרעי נטש, גם ח"כ משה גפני עזב את הישיבה". בנדר 'מעריב': "היה עימות סוער גם בין רה"מ נתניהו לשר נפתלי בנט".

גרודקה ב'בחדרי' על הדרמה בישיבת ראשי הקואליציה - השר אריה דרעי זעם לפני שיצא: "אני לא מוכן להיות חלק מהמשחק הזה. הרפורמים אינם 'צד' בסיפור הזה. אינני מוכן לשום פשרות איתם!".

סימה קדמון ב'ידיעות': בישיבת ההתנעה של וועידת כלכלה ועסקים של 'המודיע', עלה רעיון להזמין את יאיר לפיד. המשתתפים יכולים להישבע ששמעו עד מערכת העיתון בבני ברק את חבטת כף ידו של הרבי מגור על השולחן בביתו בירושלים. "לא יקום ולא יהיה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.