רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 ביוני 2017

ווארטים


״אם אתה דובר אמת - זה יקבע את העבר שלך, אך אם אתה משקר - זה יקבע את העתיד שלך!״

״שכחו את מה שיום השלשום גבה ממכם, 
  עזבו את מה שיום האתמול לקח ממכם,
  וקחו את מה שיום המחר מציע לכם.״

סיפר לי אברך שבנו חזר הביתה בסוף השנה בלי תעודת ציונים, שאל אותו האבא היכן התעודה? ענה הילד, הלויתי אותה לחבר טוב שלי! שאל האב: למה החבר שלך צריך את התעודה שלך? ענה הילד: הוא רוצה להפחיד את ההורים שלו...

יש לי חבר שהוא כל כך דתי שהוא לא הולך לבית כנסת רק בגלל שזה פתוח בשבת

דוקטור, "כואב לי" איפה כואב לך? בכל מיני מקומות,
אז אל תלך למקומות האלה

בבית קפה בוינה יושבים ארבעה מומרים.
אמרו:כל אחד יספר לחבורה-מדוע התנצר.
פתח הראשון ואמר:רציתי להתקבל לאוניברסיטה,וזה היה התנאי.
ענה השני:ואני רציתי להיות קצין בצבא,ולא קידמו אותי עד שהתנצרתי.
המשיך השלישי ואמר:חפש את האשה.הכרתי נערה נוצרייה ובגללה...
ענה ואמר הרביעי:ואני,אני הגעתי למסקנה,שהדת הנוצרית היא היא האמיתית.
מיד התנפלו עליו כולם בצעקות:"את השטויות הללו,חביבי,תספר לגויים!!!"

הבת עין היה עורך כל ר”ח סעודת ר”ח
היה יהודי שהיה מגיע כל ר”ח ולא מותר אף פע
הבן עין ניפטר
היהודי ניפטר כמה שנים אחרי הבת עין
שהגיע ר”ח הוא טען בגיהנום אני הייתי כל ר”ח אצל הבת עין מגיע לי ללכת גם עכשיו 
בית דין קיבלו את הטענה שהגיע לבת העין 
אמר לו תישאר כאן על תחזור
היום יש חסידים הרבה יותר טובים מהאדמורים
שיגיע ר”ח החסיד יצעק אני רוצה ללכת לרבי 
יקחו אותו לגיהנום 
והרבי יגיד לו תישאר כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.