רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 ביוני 2017

יש נהירה משמעותית של חרד"לים למפלגת 'יחד

בעוד האחדות בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי עומדת בסימן שאלה גדול, התנועה של מצביעי האיחוד הלאומי לעבר מפלגתו של אלי ישי הולכת וגוברת: "הם לא באים רק כמצביעים"

גיא עזרא, חדשות סרוגים
 
במערכת הפוליטית ובציונות הדתית הולכות וגוברות הערכות כי אין מנוס מחבירה של מפלגת 'האיחוד הלאומי- תקומה' בראשות אורי אריאל, למפלגת 'יחד' בראשות חבר הכנסת לשעבר אלי ישי, בייחוד בעקבות כשלונו של ישי לצלוח את אחוז החסימה בבחירות האחרונות, ועל רקע האירועים האחרונים בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי שמובילים ככל הנראה לריצה נפרדת של שתי המפלגות.

אלא, שבעוד דרכם של הפוליטיקאים לא כל כך ברורה, נראה שהמצביעים לא מוכנים לחכות וכבר החלה נהירה של מצביעים ותומכים רבים מהמפלגה החרד"לית למפלגת 'יחד'.

"אנחנו אמנם רחוקים מאוד ממערכת הבחירות הבאה אך כבר אפשר לראות תנועה משמעותית של אנשים שהצביעו בפעם האחרונה לבית היהודי בגלל אורי אריאל, אל מפלגת 'יחד'. לא רק כמצביעים אלא כמי שמבקשים להיות פעילים של המפלגה בשטח'", אומר ל'סרוגים' גורם בכיר במפלגה.

לדבריו: "קשה מאוד להתעלם מההישג שלנו בבחירות האחרונות. עם אחוז הצבעה הגדול ביותר בכל הזמנים היינו רחוקים רק חצי אחוז מלהכנס לכנסת. בפעם הבאה, עם הנהירה שיש לכיוונינו ממספר מפלגות, אין ספק שנעשה את זה בגדול".

בנוסף, לא רק הבחירות לכנסת מעסיקות את אלי ישי בימים אלה. ישי עצמו אמנם מסרב כעת להתראיין אך גורם בכיר במפלגתו אומר לנו כי יש פעילות משמעותית של המפלגה גם במישור המוניציפאלי. כשאני שואל האם מדובר רק בפעילות שמטרתה להכניס חברי מועצות לעיריות השונות או ממש להעמיד ראשי ערים, הוא עונה כי ישנם מספר מקומות שהמטרה היא שייבחר בהם ראש עיר מטעם מפלגת 'יחד', כאשר הסיכויים שזה יקרה לא נמוכים בכלל".

*​הרב מאזוז צופה לרחוק ❗​*

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.