רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 ביוני 2017

ווארטים


״אם אתה דובר אמת - זה יקבע את העבר שלך, אך אם אתה משקר - זה יקבע את העתיד שלך!״

אתמול חבר  סיפר לי בדיחה ולא הבנתי, היום נפל לי האסימון, הרמתי את האסימון,  אבל אניי עדיין לא מבין את הבדיחה

 יש מחלות קשות שעם כל זה שהרפואה מאוד מתקדמת עדיין לא מצאו להן תרופה, ובגלל זה גם אין אותם ב "סל הבריאות"
1) מחלת הצביעות
2) מחלת הקנאות
3) מחלת הקמצנות
4) מחלת הבגידות
5) מחלת האלימות

היום בבוקר התעוררתי עם נפיחות בשני צידי הראש. נבהלתי. קבעתי מיד תור לרופא. בפגישה הרופא ניסה להרגיע ואמר שזה שום דבר זה רק הקרניים שמתחילות לצמוח. קרניים????? שאלתי. כן, קרניים השיב זה קורה לכל האימהות בין התאריכים - 01.07 ועד 31.08. שאלתי ואיך מסירים את הקרניים????? הוא השיב אה, לא מסירים את הקרניים הם נושרות לבד ב-01.09 =)
לכל האימהות המקסימות שיהיה לנו חופשה נעימה ובהצלחה

כורדי כותב לחבר שלו
כבר המון המון זמן שאני מחפש דירה ולא מוצא.
הפרסומים מלאים בדירות למכירה, אבל כולם רושמים כניסה מידית...
ואני מחפש כניסה מדלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.