רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביוני 2017

המלחמה על ה'פטורניקים' בצפת. המאבק עולה מדריגה. צפת ביקשו לעקור את הכל. דיווח במייל האדום

לכבוד 'בעולמם' והמהפכן הנודע ר' חיים שאולזון.

לצערנו לבושתינו תאוות השליטה ותאוות הכסף כמו תמיד מנצחת את חב"ד. חב"ד מפולגת ומנוצחת עייפה. אוסף נערי רחוב אוסף ילדות רחוב שולטים בחב"ד נוסח צפת והצבא הוא רק סימפטום בלבד. 

השיח הציבורי במרחב של צפת הוא כיום צבא צבא צבא. אברכים נפגשים חודש אחרי חתונה הנושא הוא איך עושים כסף בצבא ומי יעשה יותר כסף בצבא. לא יראת שמים ולא קירוב רחוקים ובטח ובטח שלא משיח. המשיח של צפת הוא בדיוק כמו הציונות בשביל השמאל בישראל. שם בלבד. בלי משמעות. ובוודאי ובטח שהלובאויטשער מבחינתם אינו רבי והוא לשימוש לצרכי מפלגה בלבד..

במייל האדום קיבלנו מכתב בשם אהרן דוידוב שכותב לנו כך:

"אתם טועים שבחב"ד לא עשו צבא כל השנים עשו צבא, מה שקורה עכשיו אבל מאד שונה. בצפת הפכו את הצבא מאידאולוגיה להגן על המדינה למזללת כסף. משמידים את הרעיון האידאולוגי של התנועה הזו. עובר רוח שמד הורסים את הייחוד של חב"ד בצפת על ידי הצבא.

עד כאן המצב ידוע. כמו שאמרנו הלובוויטשר בוודאי לא ישתוק לאותו וילשאנסקי שהפך את הבחורים מבתים שבאו אליו והפך אותם לחיילי צבא משום שאין לו כל אידיאולוגיה למכור להם רק כסף ולהיכנס לחיים.

אך הבעיה החדשה שמתרחשת כיום בצפת שונה לגמרי והרבה יותר איומה והיא: מלחמה חדשה מי שלא הולך לצבא הופך להיות נטל טפיל וחולה נפש. [ראו פוסט נפרד]

כדי להבין את חומר הענין ננהג במנהגנו לצטט את אותם גודלי עולם אותו חכמי הנפש שזכינו להינות מאורם בדור האחרון והפעם שוב אימרה מפי חכימאי דיהודאי המשגיח ר' חיים שמואלביץ זצ"ל:

וכך היה נוהג ר' חיים לדבר כל חנוכה וחנוכה בהיכל ישיבת מיר:

ידוע מכל אוייבי עם ישראל היוונים היו הכי פחות אוייבים הם היו יותר ידידותיים מאחרים. ידוע כי מכל אוייבי עם ישראל היוונים היו הכי קרובים למושגי מושכלות ואהבו את התורה. אולם אצל חז"ל הם האויבים הכי קשים ומדוע?

כי גם אם אתה עצמך בעל תאווניק גם אם אתה עצמך עוכר ישראל ואוכל נבילות וטריפות אך כל זמן שאתה לא שונא את מי שאינו כמוך הרי אפשר למחול לך. האוייבים של עם ישראל אינם דווקא מי שהוא כופר להכעיס. הם אינם אוייבים. דווקא היוונים היו אוייבים משום שהם לא יכלו לסבול שיש מי שלא כמוהם. אתה רוצה להקריב חזיר לך תקריב חזיר אך למה אתה מונע מיהודים להקריב בבית המקדש לפי אמונתם? מה איכפת לך שיש מישהו אחר שנוהג כמו שהוא. הרי בסך הכל משפחת מתתיהו כהן גדול היתה מאד קטנה ומה איכפת לך שיש איזה משפחה שמשתעשעת עם האמונה שלה?? זה סימן לשונאי ישראל שסופם כליון מן העולם!
.
הצפתים היום הפכו להיות שונאים ולוחמים במי שלא הולך לצבא. מי שלא הולך הוא מבחינתם אוייב שלהם וצריך להשפילו לדכאו בכל מיני צורות כמו שקיבלנו שלשה מכתבים במייל האדום משדכנית והורה כיצד בצפת לא רק שמשכנעים ללכת לצבא. עד כאן עוד חצי צרה. אך כאן מתחיל שלב חדש צפת הולכים לשדכניות ומקלקלים שידוכים לבחורים שלא עושים צבא ועשו פטור [ראה פוסט נפרד].

זה כבר מראה שהריקבון הגיע לשורש. מדובר בשונאי היהדות החרדית. שונאי מי שאינו כמותם. שכל זה תופעה ברורה של כת שלא רק משכנעים אחרים להיות כמותם אלא מי שרוצה לפרוש מהכת נרדף עד חורמה.

אנו שוב קוראים לקוראים האינטלגנטים הרחיקו את ילדיכם מהמקום הזה. ילדיכם הם רק כלי ואוייביקטים להשגת תקציבים ושליטה וחמדה. אין להם כל סנטימנטים לילדיכם. הם משתמשים בהם לצרכי מעבדה כדי לשרוד ולשלוט. תסמנו לעצמכם את המוסדות של אותם משמידי חב"ד ואל תתרמו להם אל תכניסו את משפחותיכם למאורות הצפעונים הלזו.

שימו לב אנו יושבים כבר עשרות עשרות שנים בקהילות חרדיות ואנו אומרים לכם מתוך ידיעה מהעבר ומתוך נסיון כל הקבוצות הללו מגיע רגע שמתגלים שם מעשי זוועה איומים שעשו שם לילדים ונוער [לעורכי הדין של וילשאנסקי שקוראים כל כתבה עשר פעמים למצוא סיבה להגיש תביעות אנו כותבים: לא כתבנו כאן כתב דיבה שיש בישיבה אנסים שאונסים בחורים והצוות יודע ושותק. ממש לא כתבנו זאת כתבנו משהו אחר ותדייקו במילים שלנו כי אנו יודעים שאתם קוראים אותנו. כתבנו כך: מתוך הנסיון לא יתכן קבוצה שעסוקה בהגדלתה והתפארותה והיא לא מתעללת בחסרי ישע זה טבעה של כל קבוצה סגורה שמתנהלת ככת. ברור לנו שזה קרה בקבוצות אחרות. אנו רק כותבים לקוראים האינטלגנטים שעליהם להזהר. אך לא כתבנו שזה קרה בצפת. ברור לכם עורכי הדין?]

חב"ד מספיק גדולה יש בה הרבה גוונים ואנשים שעדיין נשאר בהם השפיות. אל תבואו אחר כך בעוד כמה שנים בתלונות למה החרדים מתרחקים ממכם. הם לא מתרחקים מצפת בגלל המשיח. המשיח זה גימיק נאה ונחמד. המשיח לא הפך את הלובוויטשר לאויס גדול ממש לא. אתם מרחיקים את הציבור החרדי מכם כי אתם הולכים להשמיד לעשות חור בספינה  החרדית לדורותיה. תתחברו לחב"ד האמיתית של הלובאוויטשר שהאידיאולוגיה של לומר את האמת בכל פעם היא האידיאולוגיה ולא השקר תאוות הממון והשליטה על ילדים תמימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.