רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 ביוני 2017

ווארטים


"כשצודקים - לומדים את מה שיודעים. כשטועים - לומדים דברים חדשים.

לאחד יש 12 ילדים:
11 בנות והאחרון - בן. 
בערב שבת הוא עובר מילד לילד, נותן נשיקה לכל אחת מהבנות. 
כשהוא מגיע לבן מביא לו סטירת לחי.  
- מה עשיתי !? צועק הילד.
האבא  מצביע על כל הבנות: - כל זה - בגללך!

אתיופי אחד, קוראים לו יצחק הולך לצבא.
האיש בלשכת גיוס אומר לו:איך תתגייס לצבא, אתה לא יודע להילחם?
יצחק אומר שהוא יודע.
אז האיש אומר לו : בו נראה, אם יש לך ערבי מלפניך מה אתה עושה?
יצחק: יצחק לוקח רובה עושה בום והורג את הערבי.
איש בלשכה: יפה, אבל אם יש לך שני ערבים מלפניך מה אתה עושה?
יצחק: יצחק לוקח את הרובה עושה בום בום והורג את הערבים.
איש בלשכה: ואם יש לך שני ערבים מקדימה ושניים מאחורה?
יצחק: יצחק לוקח את הרובה ועושה בום, בום, בום, בום והורג את הערבים.
האיש בלשכה: ואם יש לך שני ערבים מקדימה שניים מאחורה שבע טנקים מקדימה מטוס מימין ומטוס משמאל???
יצחק: "אאאה, יצחק לבד בצבא?!"

טיפש אחד מנסה למכור את האוטו שלו כבר חודש.
פוגש חבר ומספר שאף אחד לא מתקשר אליו ולא מתעניין באוטו. 
שואל החבר: "מה כתבת במודעה?"
עונה הטיפש: "יד רביעית, קילומטרז' גבוה, תאונות רבות".
החבר צוחק עליו: "ככה מוכרים אוטו? תכתוב יד ראשונה,
קילומטרז' נמוך, שייך לרופא". 
לאחר שבועיים פוגש הטיפש את החבר וזה שואל אותו: 
"נו, מכרת כבר?"
הטיפש: "מה, השתגעת? אוטו כזה מוכרים?

נפגשתי לראיון עבודה עם אחד המנהלים של איקאה. טיפוס מורכב. לא התחברתי אליו.
המנכ"ל של חירייה הציע לי הצעה מעניינת אבל משהו לא הריח לי טוב.
נפגשתי עם העורך תכניות של רשת ב' אבל לא בדיוק שידרנו על אותו תדר.
אז לקחתי שיעורים פרטיים אצל פנטומימאי. לא יודע, לא דיבר אלי יותר מדי.
הציעו לי לעבוד באופטיקנה אבל משהו שם הרגיש לי קצת עבודה בעיניים.
אז חשבתי להיות דייל קרקע אבל אמרו לי שעדיף להיות דייל אוויר כי ההבדל הוא שמיים וארץ.
אמרתי אולי נהיה מדריך בנג'י אבל אף פעם לא הרגשתי שזה קשור אלי באמת.
חצי שנה לא חזרו אלי מאז הראיון עבודה למדריכי סנפלינג ואני לא אוהב להיות תלוי באוויר. 
גם ככה דוקטור פישר מרח אותי וקרין גורן ערבבה אותי ויבשה אותי שלוש שעות אחר כך. 
אפילו ראיון עבודה אצל זגג לא הצלחתי לקבוע. חלון אחד ביומן הוא לא מצא בשבילי. 
אז שאלתי אם מחפשים עובדים במכבי אש. ממש בער לו שאני אתחיל לעבוד אבל לא ממש נדלקתי.
אז בסוף החלטתי לעבוד אצל נגר, לאסוף כמה בדיחות קרש ולכתוב מהן פוסט.
התראיינתי במשטרה, לא יודע. המראיין לא היה נראה לי 100 
הלכתי לחברת סטארט אפ, נראה לי הם לא אוהבים לעבוד עם דוס 
אז נבחנתי למשרת QA , הם אמרו לי שהם עדיין בודקים. 
אז הלכתי להתראיין בדואר. התאים לי בול!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.