רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 ביוני 2017

ווארטים


״לא אלו אשר דוברים את אותה השפה, אלא אלו אשר חולקים את אותן הרגשות, יבינו האחד את השני!״

צחוק זה התרופה הכי טובה.אבל אם אתה צוחק ללא סיבה אתה צריך תרופה

אחד מתפלל ומבקש מאלוקים לזכות בלוטו בפרס הראשון. בתמורה, הוא אומר שהוא מתחייב ללמוד תורה כל היום!
יצאה בת קול ואמרה לו: יש כבר עשרות אלפים אברכים שעושים את זה תמורת 1500 ש"ח בחודש...

סגולה שמצאתי לאריכות ימים: להיות פראייר!
כמו שנאמר: פראייריים לא מתים, רק מתחלפים...

 מה היית רוצה להיות כשתהיה גדול?
-שעון מעורר.
-למה?
-עובד דקה וחוזר לישון עוד 24 שעות.

שני שיכורים כלוט שפוכים על הבר בפאב ריק בחו"ל, ואחד ניגש לשני ושואל באנגלית: "מאיפה אתה?"
"מישראל", משיב השני.
"באמת? גם אני מישראל!", מתלהב הראשון ועובר לעברית. "מאיפה אתה בישראל?"
"מגבעתיים", משיב השני.
"די! גם אני מגבעתיים", מתלהב הראשון, "איפה למדת?"
"באורט", משיב השני.
"איזה קטע, גם אני למדתי באורט!", מתלהב הראשון. "בן כמה אתה?"
"בן 36", משיב הראשון.
"אני לא מאמין, תראה איזה עולם קטן! גם אני בן 36!", מתלהב הראשון, "באיזה חודש נולדת?"
"יולי", משיב השני.
"גם אני ביולי!!!", מתלהב הראשון...
בינתיים נכנס בעל הפאב ושואל את הברמן: "מה קורה?"
"שום דבר מיוחד", משיב הברמן, "התאומים האלה מישראל שוב שיכורים"

עשירה קנתה מכונית יוקרה. לאחר כמה ימי שימוש התקשרה בזעם לסוכנות הרכב והתלוננה שהמכונית פועלת רק ביום. הסוכנות שלחה מומחה מטעמה שבדק את המכונית ולא מצא בה שום פגם.
שואל המומחה את העשירה: "את בטוחה שאת יודעת איך להשתמש ברכב?"
עונה לו הגברת בזעם: "בוודאי, מה אתה חושב שאני מטומטמת? ביום (DAY) אני משלבת הילוך ל- D ובלילה (NIGHT) אני משלבת הילוך ל- N!"

הורי ילד אחד רצו לדעת מה יצא ממנו כשיגדל.
הם שמו על השולחן מאה דולר, כרך תלמוד בבלי (גמרא) ובקבוקון וואדקא והחליטו ביניהם:
 אם הבן יקח את הגמרא סימן שיהי' רב.
 אם יקח  את הכסף כנראה שיהי' איש עסקים.
אבל אם יפנה לבקבוק ח"ו יהי' זה אלכוהליסט נעבעך...
הילד נכנס,  שם בכיס את השטר,
 רוקן את הבקבוק והתיישב מתנענע ליד הגמרא הפתוחה.
נעצו ההורים את עיניהם אחד בשני ואמרו בקול אחד: *זה כנראה יהי' חב"דניק...*

קשיש נזקק לניתוח חירום ומבקש שבנו, רופא מנתח, יבצע את הניתוח בעצמו.
רגע לפני ההרדמה, פונה הקשיש לבנו ואומר: "רק רציתי שתדע בן, שאני סומך עליך ואין לך מה להילחץ. תעשה את הכי טוב שאתה יודע, כמו תמיד, ויהיה בסדר".
"אני מבטיח אבא", משיב הרופא.
"אני רוצה רק שתזכור", ממשיך הקשיש, "שאם חלילה הניתוח לא יצליח- אמא עוברת לגור אצלך"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.