רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 ביוני 2017

ווארטים


"קצב החיים המודרניים נמשל לנהג בכביש מהיר שמחמת מהירות נסיעתו אינו מאפשר לנו לעצור לרגע על המדרכה של המציאות."

העוקץ היומי
קצב החיים דומה למרוץ מכוניות. נקודת ההתחלה היא שווה, ורק בהמשך מתברר מי אוסף את שבריו, ומי קוטף את המדליה.
וזהו שאמר המשורר; רק לעת זקנותו לומד האדם, שהחיים אינם מרוץ, וגם ישתרך נשען על מקל, יגיע לאותו מקום...

*ספינר בגמטריא = 400*
*נשים = 400*
*בבחינת שמסובבות אותנו !*
*עיין שם ...*

איזה תוכי היה מגיע כל פעם לחנות וגונב חמצוץ בעל הבית השתגע . צועק  לתוכי פעם הבאה אני תופס אותך מגלח אותך וקושר חבל מסביבך למחרת התוכי גונב שוב פעם. בעל הבית תופס אותו . מגלח אותו .קושר עליו חבל. ומניח אותו בחוץ. אחרי שעתים עובר שם חסיד קירח עם גרטל .
 התוכי אומר לו גונבים הה גונבים.

ארבעה חברים הלכו לטייל.
שתי טיפשים,קמצן,וחכם.
הקמצן נפל לבור.
טיפש ראשון בא אליו ואמר לו: "תן לי את היד שלך ואני יוצא אותך" . הקמצן לא הסכים.
בא הטיפש השני ואמר : "אז תן לי את היד ואני יוציא אותך".
הוא שוב לא הסכים. 
בא החכם ואמר : "קח את היד שלי ואני יוציא אותך" 
הקמצן:"אה ככה זה בסדר"

ראו איזה חסיד לובש קפוטה ושטריימל הולך למקום עבירה.  שאלו אותו למה אתה עם הבגדים האלה?
 ענה להם כתוב "הרוצה לחטוא ילבש שחורים.."
 שאלו אותו אז למה השטריימל?  ענה להם אולי אשאר שם לשבת....

פעם היו חברות ממש ממש טובות-כוכבית וסולמית.
הן עשו הכול ביחד היו מבלות יחד,יוצאות לקניות ומטיילות.
עד שיום אחד מישהו הפריד ביניהם-איזה אפס.........

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.