רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 ביוני 2017

מבזקים

ח"כ משה גפני בועידת 'הארץ': "השמאל בישראל יותר אינטלגנטי מהימין. אני לא יודע אם אני מגדיר את עצמי כשמאל. גם נגדי מפגינים, כי אני חלק מהממסד. אני מכיר את השמאל, אתם לא מכירים את החרדים על כל הגוונים".

מ"מ ר"ע ירושלים יצחק פינדרוס ב'קול ברמה': "אני לא הייתי מתבטא כמו ח"כ גפני אבל כל אחד זכותו להתבטא איך שרוצה. בשורה תחתונה, גדו"י מעולם לא התירו לנהל מו"מ שעלול לגרום לשפיכות דמים".

סגן השר מאיר פרוש במתקפה נגד ח"כ משה גפני על דבריו ב'הארץ': "אולי גפני הגיע אחרי הפלסטינים, אני נמצא כאן שמונה דורות. כל ההתחבקות עם השמאל היא תמוהה, מרגיזה ואין בה כל תועלת. אמרתי לו כבר בישיבת סיעה לפני שבוע". 

ח"כ יגאל גואטה ב'קול חי' תוקף את גפני על דבריו בועידת 'הארץ': "מעניין אם גפני ימני או שמאלני, כך נדע אם הוא אינטיליגנט. לא ידעתי שהוא פובליציסט. הוא רצה למצוא חן בעיניהם של המשתתפים".  

‏ישי כהן בטוויטר: תהיו בטוחים, אם יו"ר ש"ס אריה דרעי היה נואם בועידת 'הארץ' (כבר בעיה) ואומר עשרה אחוז מהדברים של ח"כ משה גפני, לא היה מקום שהוא לא היה מותקף ומושמץ. 

ברוך מרזל בתגובה לדברי ח"כ גפני בועידת 'הארץ' - "גפני מייצג עמדה הפוכה מהרב שך שנלחם נגד השמאל והיה שותף מכריע לסיכול התרגיל המסריח. הוא גם היחיד מהחרדים שהפר משמעת של הרב שטיינמן ונעדר מחוק ההסדרה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.