רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 ביוני 2017

ווארטים


״לאהוב באמת, זה לאהוב ללא תנאי, לאהוב ללא תנאי זה לאהוב ללא גבולות, לאהוב ללא גבולות זה לדעת שגם בתקופות קשות הלב שלך איתם״

ככל שאדם מבקש ומתפלל לקב"ה בדמעות, כך תפילתו מגעת עד כסא הכבוד ומתרצה הקב"ה לפניו..

פציינט:"דוקטור! אני ממש לחוץ, זה הניתוח הראשון 
בחיים שלי..."
דוקטור:"אל תדאג,זה גם הראשון שלי..."
שני שוטרים יוצאים לסיור בעירק. 
פתאום הם מוצאים שני טילי טומהוק אמריקאים שלא התפוצצו.
הם מחליטים להעמיס אותם ולהסיעם לתחנה. 
לאחר שעה של נסיעה, שואל אחד השוטרים את השני: 
"תגיד, מה נעשה אם אחד הטילים יתפוצץ לנו ברכב?" 
עונה השני: "נגיד שמצאנו רק אחד!"

תימני מקים דוכן ברחוב ושם שלט: "קולה ב-5 שקלים".
בא לקוח ומבקש לקנות קולה. התימני אומר לו: "10 שקלים בבקשה". הלקוח מתפלא ושואל למה, הרי בשלט כתוב 5 שקלים. התימני עונה לו ש-5 שח זה עבור קולה ועוד 5 שח עבור השירות. בלית ברירה מוציא הלקוח 10 שקלים ונותן לתימני. התימני מחזיר לו עודף של 5 שח. הלקוח שואל: "למה אתה מחזיר לי עודף? אמרת שזה 10 שקלים."
עונה לו התימני: "נכון, אבל אין קולה."
הירושה - בדיחה עם מוסר השכל...
דן היה בחור רווק שחי בבית בו גדל יחד עם אביו, ועבד בעסק המשפחתי. כאשר גילה שהוא עומד לרשת הון עתק, כשאביו החולה ימות, הוא החליט שעליו לחפש אישה שאיתה יוכל לחלוק את העושר הזה. ערב אחד, במהלך פגישת משקיעים, עיניו נתפסו על האישה הכי יפה שיצא לו לראות. יופייה הטבעי גרם לו להחסיר פעימה. "אני נראה כמו סתם בחור רגיל", הוא אמר לה, "אך בעוד כמה שנים, אבי יהיה חולה ואני עומד לרשת 200 מיליון דולר." מופתעת לחלוטין, ביקשה האישה את כרטיס הביקור שלו, ושלושה ימים לאחר מכן, הפכה להיות אמו החורגת...
אין מה לעשות, נשים הרבה יותר טובות בניהול פיננסי מגברים!...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.