רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 9 ביוני 2017

מבזקים

'ישראל היום': כ-150 יולדות ב'מעייני הישועה' זומנו לבדיקות עקב הידבקות בשעלת בבית החולים. 

שר בכיר בליכוד ל'מקור ראשון' - "במצב הנוכחי, גלנט יקבל מאיתנו את המשבצת הביטחונית. אחרי שבוגי הלך זה המקום של גלנט. הוא כבר אחרי פגישות רבות עם פעילי ליכוד". 

דרמה אמש בחתונת זוועהיל באולמי שירת ירושלים: התקרה קרסה בעיצומה של החתונה, בנס הצליחו מאות המשתתפים בשמחה לברוח החוצה שניות ספורות לפני שכל התקרה קרסה, אין נפגעים בנפש , חסידי בעלזא נרתמו  לסייע וארגנו חתונה חילופית בתוך כרבע שעה באולם שע"י ביהמ"ד הגדול בקרית בעלזא,

קדמון ב'ידיעות' - בלוויה של היועץ שעיה סגל ביבי ושרה לא היו. למרות שמכל האנשים, מי שבאמת חייבים לסגל הם הזוג נתניהו. הוא האיש שרץ כל פעם להסביר את מעשי שרה באולפנים וברדיו למרות שידע כמה הם כפויי טובה. 

'ידיעות' על הדרמה באולמי 'שירת ירושלים' - מדובר בחתונה של נכד ונכדה לאדמו"רים. התקרה החלה להתפורר בעזרת הנשים. הכלה נפלה במהלך ריצתה ונפגעה קלות. אמא שנמלטה עם התינוק ביד: "הלב עדיין דופק. משהו שקשה לעכל". 
משתתף בחתונה בעדות מהדרמה ל'ווינט' - "בהתחלה שמענו פיצוצים קטנים מהתקרה וראינו ניצוצות של אש. ראינו שהתקרה כולה מתחילה לקרוס. התחילו צרחות ודקה אחרי שהאולם התרוקן - התקרה קרסה וכל השולחנות נקברו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.