רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 ביוני 2017

ווארטים


"החירות אמיתית איננה לומר מה שאנו חושבים, אלא לחשוב על מה שאנו אומרים."

דרעי שאל פעם את ליצמן: מדוע תמיד תופסים רק את אנשי ש"ס ואת החכי"ם מיהדות התורה לא?!
ענה לו ליצמן אתם לוקחים במטבעות וזה עושה רעש, אנחנו גונבים בשטרות....

שאלה: מי יותר בחור ישיבה אברהם אבינו או חוני המעגל?? מצד אחד אצל אברהם אבינו כתוב שהוא תר את הארץ לאורכה ולרחבה..ומצד שני חוני המעגל ישן 70 שנה רצוף (שזה כשרון שנברכו בו בחורי ישיבה)
תשובה: לא ייתכן שאברהם אבינו היה בחור ישיבה שהרי נאמר "וישכם אברהם בבוקר"

אתמול עשו נקיון בגן עדן 
כל הצדיקים יורדים 
חתונה לרר
חתונה גור 
חתונה בעלז 
חתונה דושינסקי
חתונה לייפניק 
הכנסת ספר תורה ויזניץ
 .
לאחר ארוחה דשנה ובקבוק יין טוב איחלו זה לזה לילה טוב ופרשו לשינה . 
כעבור כמה שעות גב' איינשטיין מתעוררת מעירה במרפק את הפרופסור . 
"בעלי היקר, הבט לשמיים ואמור לי, מה אתה רואה? " 
"מיליוני כוכבים", ענה לה הפרופסור המכובד. 
"ומה זה אומר לך?" - שאלה אשתו, 
איינשטיין חשב רגע ובמאמץ להרשים את אשתו אמר : 
"מבחינה אסטרונומית זה אומר שקיימים מליוני גלקסיות ופוטנציאלית - ביליוני כוכבי לכת. 
מבחינה כרונולוגית אני משער שאנו מתקרבים לשעה 3.15 אחר חצות, 
מבחינה תיאולוגית אני רואה שהקב"ה הוא כל יכול ואנחנו יצורים קטנטנים חסרי כל חשיבות, 
מבחינה מטאורולוגית אני משער שמחר נועד לנו יום יפה ושמש נפלאה! 
ומה זה אומר לך אשתי היקרה? " 
המתינה ואמרה: 
"בעלי היקר, כל יום אתה הופך ליותר ויותר אידיוט - גנבו לנו את האוהל !!!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.