רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביוני 2017

מבזקים

ידיעות': מיד אחרי ההחלטה צעק אולמרט באגף לכל חבריו: "אני הולך הביתה". הוא ישוב להתגורר בשני בתיו: במוצא ות"א. את השבועות הקרובים יקדיש למנוחה ולנכדיו ויקבל חבילת אבטחה: רכב שרד, ביתן שמירה ומאבטחים.
 
 אתר 'ישראל היום': מסתמן: בפגישה הדחופה היום של נתניהו, ראשי המפלגות החרדיות וראשי הקואליציה, יבקש רה"מ נתניהו להקפיא את חוק הגיור ולהקים ועדה.
 
 סימה קדמון ב'ידיעות': בועידת 'המודיע' בעוד כשבוע לא ישתתפו שרי 'כולנו'. הפעם נוכל לראות את שר התחבורה כץ שעמל ליישר ההדורים מול החרדים. בועידה הקודמת כץ הוחרם. גם בנט שמתחזק ברית עם ליצמן ישתתף.
 
 'ידיעות': אולמרט ייפרד השבת מחבריו לאגף 10. יש שם עשרה בלבד למרות שבאגף יש 19 מקומות. חבריו הטובים היו: הרה"ר לשעבר מצגר, ר"ע רמת גן לשעבר צבי בר, מאיר רבין וחברו היחיד לחדר אורי שטרית.
 
 קדמון: בישיבת ההתנעה של וועידת 'המודיע', עלה רעיון להזמין את לפיד. המשתתפים יכולים להישבע ששמעו עד מערכת העיתון בבני ברק את חבטת כף ידו של הרבי מגור על השולחן בביתו בירושלים. "לא יקום ולא יהיה".

השר ליברמן במתקפה ב'מעריב' נגד גדו"י - "במקום שגדלתי היה רב מפורסם: הריבניצער רבי. הוא כל הזמן חיפש לפתור בעיות, כל מחלוקת הוא היה שם כדי לפשר. בישראל חלק מהרבנים מלבים בכוונה את היצרים במקום להרגיע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.