רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 ביוני 2017

החרדים שלקחו את עצמם בידים‎


כולנו חרדים להקב״ה בוגרי ישיבות ובעלי משפחות שהחלטנו לקחת את גורלנו בידינו, את עול הפרנסה תחת אחריותנו ולעשות למען הזולת. סיימנו לימודי סיעוד וכעת אנחנו עובדים כאן באיכילוב, בחדרי המיון, טראומה, חדרי ניתוח, נוירוכירורגיה, נוירולוגיה, כירורגיה א׳ ומחלקות האשפוז השונות.
אנחנו החרדים הגברים האחים הראשונים בבית החולים ואנחנו קוראים לכל חברינו: הצטרפו אלינו! העבודה בבית חולים מרתקת, מעניקה לנו סיפוק גדול עם שכר נאה בצידה. אנחנו מאמינים שמי שלא לומד צריך לעבוד ואנו גאים בעבודה שלנו כאן בבית החולים לצד כלל החברה הישראלית: יהודים, מוסלמים ונוצרים, גברים ונשים, מזרחיים ואשכנזים, חד מינים וחד הוריות.
וחברים, היום עדיין מתפלאים לראות אותנו עם המדים אבל תהיו בטוחים שאנחנו רק הסנונית הראשונה להשתלבות גדולה וטבעית של המגזר החרדי בחברה הישראלית כולה.
״בית החולים איכילוב מעסיק למעלה מ-6000 עובדים שמגיעים מכלל החברה הישראלית. ההשתלבות של עובדים מהמגזר החרדי היא משימה אישית עבורי ואני גאה בעובדים אלו שזוכים לשבחים רבים על עבודתם ומסירותם. אני גם מתחייב שבית החולים ימשיך לקלוט עוד כוח אדם איכותי מהמגזר החרדי וקורא לכל המעסיקים במשק לעשות זאת למען החברה הישראלית כולה״ מוסר פרופ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב.
היי, אנחנו בנצי פורגס, יוסף מלכה, אבי קירשברג, אברהם שמעונוב ולוי יצחק בלשניקוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.