רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 ביוני 2017

ווארטים


"בכל שמחה קיימת עצבות, בכל הנאה קיימת מרירות, וזכרו של תענוג לעולם אינו חסר אומללות."

בנימין נתניהו יצא לסיור בגן החיות, שם הוא מבחין שהפרות מזעיפות פניהן.
שואל אותן: "למה נפלו פניכן??"
עונות הפרות: "מאז שנבחרת חלבו אותנו
הרבה יותר."
והסוסים רוטנים: "מאז שנבחרת אנחנו עובדים יותר קשה ויש לנו פחות קש."
נובחים הכלבים מהפינה: "מאז שנבחרת
יש כאן הרבה פחות מלונות."
מבחין ביבי שהחמורים עומדים בצד ולא אומרים כלום.
שואל אותם ביבי:
"ולכם החמורים - אין שום תלונות 
ושום בעיות ?!?!"...
עונים החמורים: "אנחנו בחרנו בך...."
לאחר מותו של אביו, החליט הבן לעזוב את אמו בבית אבות ולבקר אותה לסירוגין. פעם הוא קיבל שיחת טלפון  רצינית מבית האבות ... בבקשה בוא לבקר. הבן הלך וראה את אמו במצב קריטי וכשהיא על מיטתה הגוססת. הוא שאל: אימא מה אני יכול לעשות בשבילך? אימא השיבה ...בבקשה תדאג להתקין מאווררים בבית האבות, אין אף מזגן ! תדאג גם שבמקרר יהיה מזון, כי פעמים רבות ישנתי ללא אוכל. הבן הופתע ושאל: אימא, כשהיית פה לא התלוננת, עכשיו נותרו לך כמה שעות ואת מספרת לי את כל זה, למה? אימא ענתה ... זה בסדר, אני הצלחתי עם החום, הרעב והכאב, אבל כשהילדים שלך ישלחו אותך לכאן, אני חוששת שאתה לא תצליח

מיליונר החליט לעשות מסיבה מפוארת בחצר הווילה שלו מסביב לבריכה .
כדי לעשות רושם, הוא שם כרישים ותנינים בבריכה, 
באמצע האירוע עולה המיליונר לבמה ומכריז : "מי שיקפוץ לבריכה ,ישחה
מצד לצד ויצא מזה בחיים, יקבל מיליון דולר ".   
כולם מתכנסים מסביב לבריכה לראות מי קופץ אבל  אף  אחד לא קופץ,
המיליונר חוזר ומכריז : "מי שיקפוץ לבריכה , ישחה מצד  לצד ויצא בחיים , יקבל מיליון דולר, יאכטה  וגם את הווילה הזאת ".   
לפתע כורדי אחד קופץ לבריכה שוחה מהר מהר לצד השני של הבריכה, בשנייה האחרונה חומק מהכרישים ויוצא מהמים .  
המיליונר ההמום ניגש אל הבחור, מחבק אותו ואומר לו : " כל הכבוד לך בחור, לפקודת מי לרשום את הצ'ק ?" 
עונה לו הכורדי: " אני לא רוצה את הכסף ! ".  
"ומה עם הווילה ?" שואל המיליונר. 
" אני גם לא רוצה את הווילה ! " עונה הכורדי .
" אז מה אתה רוצה ?" שואל המיליונר .  
עונה הכורדי : "אני רק רוצה לדעת מי  דחף אותי לבריכה !!!.... "

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.