רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 ביוני 2017

ווארטים


״התחל בלעשות את מה שהכרחי, אחר כך עשה את מה שאפשרי, ובמהרה תגלה כי ביכולתך גם לעשות את מה שנראה בלתי אפשרי״.

וזהו שאמר המשורר; אין דבר "העומד" בפני הרצון, לכן אל "תשב" על זרי התהילה עד אשר השגת את רצונך...
וזהו שאמר המשורר; אין דבר "העומד" בפני הרצון, לכן אל "תשב" על זרי התהילה עד אשר השגת את רצונך...

איש אחד מגיע לבבא שיברך אותו.
אומר לו הבבא: הברכה שאתה מבקש, עולה 1800$.
התפלא היהודי, ושואל: בכל שבת הכהנים בבית הכנסת מברכים אותי באהבה ובחינם!
נכון, עונה לו הבבא, לכן הם הולכים יחפים:)
 אחד  הלך  ללוויה  של אדון  שהיה  מיליארדר.... וראה  את בני המשפחה  יושבים  ובוכים  .  ישב  והצטרף  אלהם  והתחיל   לבכות . קם אחד  מבני ומשפחה   ואמר  לו  מה אתה בוכה אתה בכלל לא מהמשפחה   ..נכון  אמר   התמני  זה מה שכואב

תימני אחד נכנס לתוך חנות,
המוכר בחנות שמכיר את התימני שואל אותו "מה אתה צריך?"
משיב לו התימני "מסרק"
המוכר שואל אותו בפליאה;"מה אין לך מסרק בבית?"
עונה לו התימני "נשברה לו שן"
המוכר "ובגלל שן אחת קונים מסרק חדש?"
התימני עונה לו "זאת הייתה השן האחרונה"

בעיירה קטנה שבאוקראינה, זוג אחד חוגג 65 שנות נישואין. 
הוא נמוך קומה ורזה, היא גבוה ועדיין חזקה. 
בין המוזמנים, נמצא שם גם עיתונאי. 
הוא שואל את האישה:
– תגידי לי, איך הצלחתם להסתדר ולהישאר ביחד כל כך הרבה שנים? 
היא:
– מאד פשוט! 
אני החלטתי תמיד את מה שבעלי היה צריך לעשות, והוא עשה. 
אם הוא לא היה עושה, הוא היה מקבל סטירה על הראש!
העיתונאי פונה גם אל הבעל:
– אתה יכול להגיד לי איזו שנים היו הכי יפות במשך הנישואין הארוכים שלך? 
הבעל:
– כן, בטח!
10 שנים בכלא רוסי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.