רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 ביוני 2017

הישג אדיר לראש העיר פרוש: 40 מיליון ש''ח למבני ציבור, 70 בתי כנסת חדשים באלעד



בישיבת מליאת עיריית אלעד שנערכה אמש (ה) אושרה רשימה של כ-70 הקצאות עבור בתי כנסת וקהילות בעיר. ראש העיר ישראל פרוש, שמוביל את נושא ההקצאות למוסדות החינוך מזה מספר שנים, אמר לחברי העירייה כי הוא שמח שבפעימה זו הסדירו את בתי הכנסת של הקהילות הרבות, בשיווניות ובהגינות, תוך שיתוף פעולה של כל חברי העירייה על מנת שכל הקהילות מכל העדות והחוגים יקבלו את הפתרונות המתאימים לבניית בתי כנסת.

במהלך החודשים האחרונים התקיימו דיונים רבים וישיבות של הוועדה, יחד עם הצוות המקצועי, כדי להגיע למתווה המוסכם על כל הגורמים. בין השאר התקיימו ישיבות רבות של הוועדה המייעצת בראשותו של חבר העירייה חיים מאיר כץ והוועדה המקצועית בראשותו של ישי קליין, בהן נדונו כל הצרכים וההתאמות.

כאמור, מדובר באישורי הקצאה לכ-70 בתי כנסת וישיבות. אישורי ההקצאות, שכבר עברו פרסום ראשון ושני, הם עבור קהילות מבני עדות המזרח, קהילות תימן, קהילות יוצאי הישיבות והליטאים וקהילות החסידים.

בנוסף, אישרה המליאה את תקציבי הענק שהשיג ראש העיר ישראל פרוש ממשרדי הממשלה השונים הכוללים קרוב ל-40 מיליון ש''ח עבור בינוי כיתות, בינוי גני ילדים, שיפוץ פארקים וגינות, ריבוד דשא בבתי ספר, סלילת כבישים והצטיידות בתי ספר לשנה"ל הבאה.

כמו כן אישרו חברי העירייה שורת הקצאות לבניית מוסדות חינוך ומעונות יום, לאור הביקוש הרב. כאשר בנייתם של המעונות אמורה להסתיים בזמן הקרוב.

ראש העיר פרוש הודה לחברי העירייה על אישור הבקשות ואמר כי "שמנו לנו למטרה לאשר לכל מי שביקש הקצאה, תוך שאנחנו פועלים יחד כדי למצוא לכל אחד מקום לבית השם'''.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.