רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 ביוני 2017

ווארטים


״אדם חזק הוא לא זה שבהרמת קולו יכול להשתיק כל אחד, אלא זה שבשתיקתו יכול להוציא מאחרים קול מנצח!״

אחד בא לרופא שיניים ואומר לו "ד"ר, יש לי שיניים צהובות. מה אתה מציע?" הרופא ענה לו שהוא ממליץ לו לקנות עניבה חומה.

שמעתי על מישהו שהחליט להתחזק ומהיום ואילך בנדר ושבועה, לא להוציא מהפה את המילה ׳אישה׳.
ויהי למחרת, בברכות השחר, הגיע לברכת שלא עשני (אישה...) אופס מה עושים?
חשב שניה ואז הפטיר: "שעשני שלא כרצונו".

אשת פרסי חוטפת קריזה עליו: נמאס לי מהקמצנות שלך! הכסף יותר חשוב לך ממני . אני הולכת!!!. מורידה האישה את טבעת הנישואין,
דוחפת לו ביד ואומרת:"קח תיחנק עם זה". ופונה לדלת."אבל מותק רגע"... קורא הפרסי בייאוש..מסתובבת האישה מביטה בו בתקווה לשינוי... והוא אומר:"ואיפה האריזה של הטבעת"?..

גמד אחד התיישב לידי באוטובוס בתחנה הראשונה שהאוטובוס עצר הגמד החליק מהכסא ,תפסתי אותו לפניי שנפל בתחנה השניה שוב האוטובוס עוצר והגמד מחליק אני שוב תופס אותו לפניי שיפול בתחנה השלישית שזה שוב קורה אני פונה אל הגמד ...אדון גמד אולי תתפוס את עצמך או במשהו ..עונה לי הגמד ואולי אתה תעזוב אותי ?כבר 3 תחנות שאני מנסה לרדת ואתה לא נותן לי

חבר פנה אלי בפייסבוק ואמר לי: אורן אני לא יודע מה לעשות, אשתי כבר לא מתייחסת אלי, אני כמו אוויר בשבילה וגם לפייסבוק שלי היא לא נכנסת יותר.
לכולם היא עושה לייקים ולי לא...
אמרתי לו: קודם כל תירגע ואני מבטיח לך שהיא נכנסת אליך לפייס כל יום...
שאל אותי : אתה בטוח? אתה יכול להוכיח לי?
אמרתי לו: כן...
שאל : איך???
עניתי לו: תשנה את מערכת היחסים מנשוי לרווק ותדבר איתי עוד שעה
אחרי שעה וחצי אני מקבל טלפון :אורן איזה גדול אתה..
אני חייב להיפגש איתך לקפה.
אמרתי לו : אחלה, לאן לבוא?
אמר לי: בית חולים רמב"ם, מחלקת כירורגית ג׳ חדר שני משמאל...
שאלתי מההה???
ענה לי : שום דבר רציני, כמה תפרים קטנים ומשחררים אותי אבל העיקר שצדקת :-)
יום מדהים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.