רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 במאי 2017

נערכים להגעת הרבבות למירון החל מיום חמישי





ההכנות להגעת הרבבות לציונו הקדוש של הרשב"י במירון החל מיום חמישי הקרוב לקראת ל"ג בעומר בעיצומן. בסמוך לקבר הרשב"י הוקמו ע"י מוסדות אור הרשב"י אוהלים ל'הכנסת אורחים' ואוהלי 'שטיבלאך' ולימוד ממוזגים.

כמידי שנה מאות מתנדבים של 'איחוד הצלה' מכל רחבי הארץ צפויים ליטול חלק במערך האבטחה והסיוע הרפואי לרבבות העולים למירון. בסמוך לציון הרשב"י יוקמו נקודות הזנקה של צוותי רפואה ורכבי שטח מיוחדים לפעילות בהר מירון ובחורשות הסמוכות. המתנדבים יפעלו ע"פ חלוקה למשמרות בפריסה רחבה בכל המתחמים בהר מירון.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים מסר: "ארגון איחוד הצלה על מתנדביו הרבים השלימו את היערכותם המקצועית למבצע האבטחה בימי ל"ג בעומר, המתנדבים מוכיחים את מסירותם בכל שנה מחדש למען הצלת חיים ומסייעים לנו לעבור את מבצע האבטחה תוך תקווה כי יסתיים ללא אירועים חריגים. אני שמח ומודה על שיתוף הפעולה המלא עם משטרת ישראל, המקומות הקדושים, ויתר הגורמים המקצועיים בשטח, על הירתמותם לסייע לפעילותנו תוך דאגה כנה שמתנדבי הארגון יוכלו לפעול בצורה המיטבית והיעילה לאבטחת ההמונים העולים למירון".

ממוסדות אור הרשב"י נמסר: "עקב הדוחק והצפיפות במהלך התפילות בשבת בערב ל"ג בעומר וביום ל"ג בעומר בחצר ציון הרשב"י, החלטנו השנה להרחיב את מיזם 'השטיבלאך' שיאפשרו לעולים מירונה להתפלל בישוב הדעת. בסמוך לאוהלי הענק של 'הכנסת האורחים' הוקמו חדרי 'שטיבלאך' שיתנו מענה רוחני עם תפילות סביב השעון בשבת ערב ל"ג בעומר, ושיעורי תורה במהלך ל"ג בעומר ע"י משפיעים ורבנים, מהנדסים הובאו במיוחד בכדי שהקמת חדרי התפילה יהיו הבטיחותיים ביותר".

בארגון 'איחוד הצלה' ממליצים לרבבות העולים למירון להעדיף את השימוש בתחבורה הציבורית, לעקוב אחר ערנות הנהג ובמקרה הצורך לא להתבייש להעיר על מהירות מופרזת. לנוהגים ברכב פרטי להימנע מנסיעה ללא שינה מספקת ובוודאי שלא לנהוג ברכב לאחר שעות שהייה ארוכות על ההר ובדרכים אליו.

צילומים: מוסדות אור הרשב"י 

לגלריה כנסו כאן:












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.