רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 במאי 2017

ווארטים


כורדי מתקשר למשטרה אומר להם :תשלחו לי מהר פורץ האוטו שלי ננעל עם המפתחות בפנים.
המשטרה:תוך 10 דקות אנחנו מגיעים
הכורדי: בסדר אבל תיזדרזו כי מתחיל לרדת גשם והגג של האוטו שלי פתוח.....

כורדים הגיעו לתל אביב . אחד מהם רואה על חלון ראווה שלט וכתוב "חולצה 4 ש"ח, מכנסיים 7 ש"ח, מעיל 12 ש"ח! הוא מראה לחברו ואומר לו "שמע, בוא נקנה כאן כמות ונמכור בשכונה שם הרבה יותר יקר! וכך היה נכנס לחנות לאחר כמה דוקת הוא מודיע לחבר כי האישה לא מוכנה למכור לו. "מה זאת אומר... אני אדבר איתה! ונכנס לחנות ואומר לאישה "גברת, אני רוצה 50 מכנסיים, 50 חולצות, ו50 מעילים! המוכרת אומת לו :" תגיד לי אתה השתגעת כאן זה לא חנות כאן זה ניקוי יבש.

כורדי אחד הולך לפרופסור לרפואה מפורסם ויקר מאוד. לאחר שזה מסיים לבדוק אותו, שואל הכורדי מה התשלום. 
"2500 שקל", משיב הרופא. 
"זה המון!", נבהל הכורדי, "אין לי סכום כזה". 
"טוב, תשלם 2,000 שקל", אומר הרופא. 
"אין לי 2,000 שקל!", אומר הכורדי. 
"נעשה לך הנחה, תשלם רק 1,000 שקל", אומר הרופא. 
"אבל פרופסור", אומר הכורדי, "אין לי גם 1,000 שקל". 
"אז כמה יש לך?", שואל הרופא. 
"האמת שאין לי כסף בכלל, אני תפרן", מודה הכורדי. 
"אם אין לך כסף", מתעצבן הרופא, "אז למה באת למומחה הכי יקר במדינה?!" 
"מה זאת אומרת", אומר הכורדי בגאווה, "על הבריאות שלי אני לא חוסך!"
 
רשות הדואר: מצטערים אדוני, לא התקבלת לעבודה אצלנו.
מועמד: תודה.
רשות הדואר:על לא דוור.

אף פעם לא ידעתי עד כמה מילים כואבות עד שפגע בי ספר

נמר דוב וארנב נופלים לבור אחרי כמה שעות הנמר מסתכל על הארנב ואומר: "אם אני יהיה רעב אני יצטרך לאכול מישהו" הארנב אומר לו: "אם אתה נוגע בדוב אני קורע אותך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.