רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 במאי 2017

ווארטים


"אנשים אינם מכירים באושרם, אך אושרו של הזולת מהם לעולם אינו נעלם."

שאלו אדמו״ר מה המייל שלך?
7 יפול צדיק שטריימל נקודה קום

לאחר הסלפי של אורן חזן
נתניהו החליט שמהיום חברי כנסת ושרים בממשלה ילכו עם פלאפון כשר

זוג רומני בא לבקר זוג רומני אחר. בסוף הערב האורחים הלכו והמארחים גילו שחלק מסכו"ם הכסף נעלם. "איזו חוצפה!" אמרה האישה "הם גנבו לנו את הסכו"ם שלפני שנה גנבנו מתורכיה".

דייג אחד בא הביתה אחרי שתפס דג זהב, הוא שפך שמן על המחבת והתחיל לחמם. רגע לפני שהוא מתחיל לטגן את הדג מביט בו הדג ואומר לו״ בבקשה אל תטגן אותי, תבקש משאלה ואני מבטיח שאני אמלא לך אותה״ הדייג עונה לו בסדר אין בעיה , יש לי שכן תימני שחייב לי 5,000 שח כבר שנה תגיד לו שיחזיר לי את הכסף !! הדג מביט בו בעיניים עצובות ואומר בקול שבור : שים הרבה שמן , שלא יכאב

 פולניה מגיע לבית חולים לבקר את בעלה אחרי ניתוח לב היא באה לרופא ושואלת אותו דוקטור תגיד אחרי שבעלי יצא מהניתוח הייה לו כוח לשטוף כלים

איך מזהים באיזה חתונה את?
אם הכלה בהריון- חתונה חילונית
אם אמא של הכלה בהריון- חתונה חרדית
אם הרב בהריון- חתונה רפורמית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.