רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 במאי 2017

ווארטים


״לפעמים העיוור שמח בחלקו, בזה שלא רואה את האנשים הצבועים...
החרש שמח שאינו שומע את השקרים.
והאילם שמח בזה שלא יכול לענות, 
כי לפעמים... שתיקה שווה זהב....״

"אדם מעביר את חייו בהצדקת העבר, הוא מתאונן על ההווה, ורועד בפניו של העתיד."

סרטון חדש של השב"ס מראה כי נתי גרוסמן קורא 'יתד' בשירותים

הרבי מבעלזא בביקורת הבטחון בשדה התעופה אמרו לו להסיר את הנעליים, הוא מסתובב לכיוונו של שמעון וואלף קליין ושואל את מי אני צריך עכשיו שוב לפייס?

דער בעלזער זאל מאריך ימים זייענדיג אין עריפארט ביי די סיקיורעטי, זאגט אים די גבאי אז מען דארף אויסטוהן די שיך.....
פרעגט די רב "שמעון וואלף, וועמען דארף איך שוין ווייטער איבערבעטען??"

תייר הגיע לירושלים. הוא עולה לאוטובוס, ורוצה להגיע לכותל, התייר שכח איך אומרים כותל, והוא מתאר לנהג: "איפה שכל היהודים בוכים שם"
הנהג הוריד אותו בביטוח לאומי

לא אכפת לי מה כולם אומרים עלי מאחורי הגב, מה שחשוב שאני מסתובב כולם שותקים

שני זבובים נפגשו
זבוב א' מתלונן ואומר  "כל כך קשה לי בחיים , לאן שאני הולך מנסים להרוג אותי "
שואל את הזבוב ב' ומה איתך ?
"אני ? להפך החיים אצלי יפים , לאן שאני הולך מוחאים לי כפיים "

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.