רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 במאי 2017

המיסיון הנוצרי מגיע לישראל והפעם בחסות משי זהב - זק"א – הצילו!!!

יהודים יקרים.
ביום שישי האחרון 5.5.2017 שודרה כתבה מחרידה בערוץ 2 על החסות שפרש יהודה משי זהב על פעולותיו של כומר שנוי במחלוקת מאפריקה, הרוצה לבסס את כנסייתו ואת פעילות המיסיון והכישוף שלו בישראל. כן פה בישראל!  וזה אמיתי!

שנים שאנו רואים את מתנדבי זק"א מטפלים בקדושה בנפגעי הטרור ר"ל,  אך האם הם יטפלו גם בנפגעי טרור המיסיון הנוצרי הטמא שהולך להתבסס בישראל בחסות יהודה משי זהב? האם הרב יעקב רוז'ה יו"ר וועד הרבנים של זק"א יודע על כך או עדכן את כבוד הרבנים על כך? 
מה בזק"א כבר לא יודעים להבדיל בין הטמא לבין הטהור ? או שלמישהו שם זה לא אכפת...

מצבה הכלכלי הקשה מאוד של זק"א בשנים האחרונות לצערנו מביא אותם עכשיו לשתף פעולה עם הנצרות והמיסיון הנורא, ולו רק בשביל קבלת תרומות כספיות שמצד אחד יסייעו לזק"א ללא ספק לממן את פעולותיהם החשובות למען קדושת המת.... אך מצד שני יעצימו ויעניקו לגיטימציה לפעילות נוצרית מסיונרית גלויה בישראל,  והכל בחסות הארגון האמון על קדושת המת . ואני שואל... ריבונו של עולם... ומה עם קדושת החיים ??? מה עם קדושת הנשמות של ילדינו ???

נגמרו לנו הצרות בישראל? מספיק אנו נלחמים בחופשיות ובמתירנות של הדור החילוני המוקצן הזה שחודר לאט ובטוח למגזר החרדי עכשיו בלי משים ובלי בושה בריש גלי, מביאים לנו את החזיר עצמו לדלת??? בשביל מה??? בשביל תרומות לזק"א ???

לא יעלה על הדעת  שארגון חרדי יכניס בשער הראשי  את המסיונריות לירושלים וישראל , יסייע במפורש לבניית כנסייה בישראל ואף אחד לא יפצה פה וייתן לשיירה הזו לעבור בשקט ! לא יקום ולא יהיה !!!

מבדיקה קצרה שנעשתה,  מסתבר שהכומר שמשי זהב חבר אליו הוא הכומר ג'ושוע , שהוא עצמו אישיות שנויה במחלוקת בלשון המעטה... אינו רצוי במדינה שלו באפריקה ונחשב בעיני מנהיגים רבים כמוקצא מחמס מיאוס ולכן הוא רוצה לברוח משם, אבל כנראה שזק"א זה לא רק זיהוי קרבנות אסון אלא זיהוי הזדמנויות לקבלת תרומות יהיו תוצאותיהם על הנשמות של ילדינו אשר יהיו.  פה צריך לעצור! ומהר !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.