רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 במאי 2017

משה ליאון מגיב על חקירתו

חברים וחברות יקרים,
אני נמצא שנים במערכות ציבוריות ובדרגים הגבוהים ביותר. עושה ככל אשר לאל ידי לטובת הכלל ורק לאחרונה פרשתי מהמשרד הפרטי אותו הקמתי בכדי שאוכל להקדיש את זמני לטובת פעילותי הציבורית בירושלים.
העוול שנעשה לי היום הוא גדול מאד. 
הבוקר נקראתי לחקירה בעניינו של אריה דרעי. השבתי לשאלות החוקרים הקצרות בצורה מלאה ולאחר מכן חזרתי ללא כל מגבלה לביתי.
ביקשתי ששמי יפורסם דווקא בשל נקיון כפיי.

אני עוד לא יודע מי החליט לשרבב את שמי לתוך הפרשייה הזאת,
אבל אמשיך לפעול למען העיר ירושלים ביושר, בנקיון כפיים ובאמצעות הכלים והיכולות שרכשתי לאורך השנים. בע"ה ארוץ לראשות עיריית ירושלים ואהיה פה לכלל תושבי העיר שלי שמטרתם להחזיר לעירנו את שמה כעיר צדק, כקרייה יפהפייה וכבירתה ומרכזה של מדינתנו האהובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.