רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 במאי 2017

מי משקר יניב עסיס או הלברנץ?

מאת ברסלבר

יניב עסיס מקו ברסלב איש אמת או פנטזיונר? אקדים ואומר כי אינני אוהד של שובו בנים אבל כשאני מנסה לבחון בצורה אובייקטיבית את הענין נראה כי יניב עסיס הינו פנטזיונר גדול והיינו גם אם אכן יש בעיות בהתנהגותו של הרב ברלנד ואני לא שולל את זה הרי שבהחלט יתכן שיניב עסיס מוסיף על זה כהנה וכהנה. ומנין לי זאת. יניב עסיס עצמו באחת ההקלטות שלו בקו ברסלב מדבר נגד הלברנץ. ראשית הוא אומר שהוא למד איתו חברותא וכאן הוא כבר מתחיל לא לדבר אמת מדוייקת - האמת היא שיניב עסיס נסע לחו"ל לקהילת לב טהור ורצה להצטרף אליהם ואחרי תקופה של כמה שבועות הוא חזר לארץ ישראל. כשהוא היה שם הוא ישב עם הלברנץ בחדרו שעות אני לא יודע אם זה נקרא חברותא אבל עצם העובדה שהוא רצה להצטרף לשם מעיד על כך שהוא לא בריא בנפשו.
שנית יניב עסיס מספר על מקרה של משפחה שחולצה מכת לב טהור בגואטמלה כאשר מאבטחים נכנסו לתוך הבנין עם נשק ועברו חדר חדר עד שחילצו אשה ושמונת ילדיה. זו פנטזיה של יניב עסיס - מדובר באישה בשם סולימאני שאחיה עודד טוויק במשך תקופה ארוכה שוחח איתה טלפונית ולחץ עליה לעזוב את לב טהור ובסופו של דבר הוא אסף אותה משם.
אין כאן ויכוח שני הצדדים גם לב טהור וגם עודד טוויק מודים בכך שלא היה כאן שום חילוץ אגרסיבי מתוך הבנין אף אחד לא נכנס לבנין עם נשק ואף אחד לא עיכב אותה מלצאת אבל יניב עסיס בדמיונו הפך את זה למבצע אנטבה.
השקר הגדול הוא שיניב עסיס בתחקיר המערכת של ערוץ 10 אומר על הלברנץ שאין לו בעיה לשקר - ומה עם יניב עסיס? כנראה שהוא למד את זה מהלברנץ.
לסיכום - לפחות בנוגע ליניב עסיס אי אפשר לסמוך על מה שהוא אומר הן לגבי ברלנד הן בכל תחום כי הוא מוחזק כלא אמין. בנוסף הוציא לאור ספר בגדי תפארתך ולשיטתו הוא לועג לכל הרבנים שלא מורים ללכת כמו בכת השאלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.