רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 במאי 2017

ראש ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז: אחרי שנכשלו בגרמניה, הרפורמים רוצים לנעוץ ציפורנים כמו חזיר שנעץ את ציפורניו בחומת ירושלים

במהלך שיעורו השבועי אמש (מוצאי שבת) הסביר ראש ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז כי הרפורמים שדורשים אחיזה בכותל המערבי, הולכים ונעלמים בשל ההתבוללות בארה"ב ויש להיאבק על ביטול מתווה הכותל.

"אחרי שנכשלו בגרמניה, אחרי שהרסו את היהדות, אחרי שהעבירו על דתם אלפים בברלין, הרפורמים הלכו לאמריקה. אבל הם אומרים שאין להם עתיד, למה? הדור הבא כבר מתחתן עם גויות והם מעודדים את זה, עושים חתונה - רבאי מכאן וכומר מכאן. ראיתי מי שכתב שאין לך רגע בעולם שלא משתמד יהודי, משתמדים לאלפים ורבבות.

"ואחר כך מה קורה? הבן של הגויה הוא גוי, אפילו שהוא זרעך, אז מה עשו? באו לכאן ורוצים לנעוץ ציפורנים כמו חזיר שנעץ את ציפורניו בחומת ירושלים", הסביר.

הרב מאזוז תקף את האפשרות שהרפורמים יקבלו דריסת רגל בכותל המערבי. "רוצים לחלק את הכותל, עכשיו יהיה מקום לחסידים, מקום לליטאים, מקום לספרדים ומקום בשבילם. אבל הם לא יהודים. הם נגד התורה, נגד היהדות, הכל מותר בעיניהם. היה פעם חילוני אחד שהיה ח"כ - מובא בספר של הרב צוריאל בובליל - והגיע לחו"ל, לא ידע איפה לעשות כיפור, נכנס לטמפל-טמבל רפורמי. הגיע הרבאי, ניגן להם כל נדרי ואחר כך אמר להם 'רבותי יש לכם כאן מסעדה תכנסו תאכלו', זה כיפור זה?! מכוניות, אוכל, מה השיגעון הזה? זה לא יהדות! זה זיוף של היהדות".

לדבריו על הנציגים החרדים והדתיים בכנסת להיאבק על ביטול מתווה הכותל. "לכן השרים הדתיים צריכים לעמוד על זה, להילחם על כך, לדעת שאם לא יסכימו לדבר הזה תיפול הממשלה. אל תחשבו אם תיפול הממשלה מה יהיה עלינו. אל תדאגו, יהיה לכם כיסאות מעור צבי, לא קרה לכם כלום. אל תדאגו - שאדם נלחם על האמת, האמת מנצחת תמיד.

"בהתחלה שיחקו עם השבת, אחר כך עם הכותל, עם המקוואות, בכל משחקים, אין דבר כזה! אדם צריך למסור את עצמו, ואז הקדוש ברוך הוא עוזר. גם בדור שלנו יש ניסים, ויהיו ניסים, יעמדו על זה לא יקרה כלום. כשאדם משתדל על הדבר יש סיעתא דשמיא, רק שאנחנו פשרנים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.