רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 במאי 2017

טפשותם של ההולכים לאפיפיור

הם היו בטוחים כי הם עושים מעשה טוב, וכאן הבעיה, שוטה אסור לרחם עליו, והשאלה היא מדוע, הלא ארבעים יום קודם יציאת הולד מכריזים חכם יהיה או שוטה יהיה אז מה זה אשמתו שהוא שוטה, הבעיה עם השוטה שהוא חושב שהוא חכם

הויכוח כאן הוא מטופש לגמרי, כאשר עושים דבר שכזה חייבים להיוועץ במומחים ובמכירי ההיסטוריה היהודית, ואין לסמוך על מה שהיה בשטעטל הזה או האחר גם כשמדובר בגדולי עולם, צריך לדעת מה היה אז המצב ומדוע עשו מה שעשו ואין כמעט ספק כי בזמנינו המצב לא כזה כלל

להתלבש בשביל העבודה זרה בבגדי שבת כפי שעשו זאת מחריד, גם אם היה פעם מי מגדולי ישראל שעשה זאת כשהלך לבישוף. לרקוד עמו כאילו היה צדיק הדור היכן את זה ראו הללו, האם אותו גדול שהלך לבישוף גם רקד עמו כפי שהם עשו?

התחושה היא, כי התקררנו מאוד בענין של עבודה זרה, עוברים יום יום לצד מנזרים וצלמי עבודה זרה, כך שלא חשים עוד כשנכנסים למרכז העבודה זרה שעשו משהו רע, כאן החורבן שלנו, שלא קולטים את הייהרג ואל יעבור במצבים כאלו

גם אם נכון שיש לטפל בנושאים החשובים שהעסקנים הללו  מטפלים, אבל אין זה מצדיק ביקורים כאלו, הגויים אוהבים לראות אותנו היהודים נכנעים ומשתחוים לצלם שלהם וזה חמור מאוד

אין זה מספיק רק התנצלות, צריך כאן תשובת המשקל, צריך לחנך בישיבות ובבתי הכנסת בכל מקום ציבורי כי מדובר בעבודה זרה ממש, ואין כל היתר שבעולם לעשות דבר שכזה, ואין לסמוך על כך שפלוני או אלמוני היו שם

ביקורת קשה היתה על הרבנים הראשיים שהלכו לשם, אינני קונה את התירוצים המדיניים שלהם, היינו מסתדרים גם בלי זה ועובדה היא, כי העבודה זרה הנוכחי שלהם הוא שונא ישראל גדול למרות שהרבנים הראשיים בשעתו השתחוו לו

אינני יודע איך אפשר להיטהר מעבודה זרה שכזו, מאה טבילות לא יועילו אחרי כניסה למקום טומאה שכזה

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.