רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 במאי 2017

מבזקים

'ערוץ 10': אנשי רשות השידור מתנקמים - לא נותנים לאנשי 'התאגיד' להפעיל את האפליקציה להאזנה לרדיו.

שר הדתות דוד אזולאי לחכם ב'מורשת' - "אני עצמי נתקעתי בפקקים בדרך למירון. אכן הייתה קריסה בתחבורה בחלק מהזמן".

שר הבריאות יעקב ליצמן ב'תאגיד' על חילולי השבת במירון - "מגזימים בפרסומים על חילולי השבת. דחו את ההדלקה ל-1 בלילה. לא התעסקתי כלל בנושא מירון, אבל יודע שעשו את כל ההשתדלויות שלא יהיו חילולי שבת".

ח"מ בית שמש ישראל סילברסטין, ב'קול חי': על האלימות נגד הגר"נ קופשיץ: "לא יתכן שאנשים מהקואליציה יתמכו באנשים המסיתים נגד החרדים. הם נהנים ממנעמי השלטון ומסייעים לתוקפי החרדים. תהיה תגובה חריפה מצידנו".

השר יעקב ליצמן ברשת ב' בתאגיד - "לא רואה את יאיר לפיד חוזר בתשובה בנושא הגיוס. לא ראיתי ש'יש עתיד' תמכו בתיקונים לקיצוצי תקציבי הישיבות. הוא רוצה רק צ'אפחות מהחרדים. אני לא יכול לסמוך עליו. אני מגנה את שריפת הבובות של חיילים במא"ש, אבל האייטמים סביב זה, רק מגדילים אותם להמשיך. מיותר לעסוק בהם".

מתחילת מבצע האבטחה של איחוד הצלה במירון ועד לחצות הלילה (מוצאי ל"ג בעומר) טופלו במרפאות איחוד הצלה 763 מקרים רפואיים. מרבית הנפגעים שוחררו לאחר הטיפול וקבלת הסיוע הרפואי. מדובר במקרים של איבוד נוזלים עקב השרב, עלפונות, נפילות מגובה, פציעות, כוויות, חבלות, חתכים, בעיות נשימה, וחבלות ופציעות תוך כדי הליכה או טיפוס בהר מירון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.