רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 במאי 2017

ווארטים


"עדיף שתהיה ראוי לקבל שבחים ומחמאות  ולא לקבל אותם, מאשר לקבל אותם ולא להיות ראוי להם."

העוקץ היומי
תן מחמאה לאדם שלא ראוי לה, ותווכח כמה יתאמץ להוכיח שהוא אכן ראוי לה.
וזהו שאמר המשורר; רבים האנשים שבנו את חייהם דרך מחמאות, מאלו שספגו הערות וביקורת...

רב הולך ברחוב ורואה נרקומן. פונה אליו הרב ושואל אותו " סליחה איפא זה הדואר?" הנרקומן מסביר לרב וממשיך בעיסוקיו.
הרב ריחם על הנרקומן ואמר לו: "עזוב את הסמים... בואי איתי אלמד אותך תורה את היופי והאושר, אראה לך את גן עדן.."
עונה לו הנרקומן: "אתה תראה לי את גן עדן? אתה לא יודע איפא זה הדואר"

עורך דין מוכר מתקשר אלי:
– מר כרמי, רק רציתי להודיע לך שחמותך נפטרה בערב. 
מה אתה רוצה שאני אזמין: לוויה, משרפה או חניטה???
עניתי מיד:
– תזמין הכול! אני לא רוצה לקחת שום סיכון!

אחד מתקשר לחנות מחשבים, אשר ממנה לא מזמן רכש מחשב חדש וצועק:
"יא שקרנים רמאים! מכרתם לי מחשב זבל! אפילו לא נדלק!"
הטכנאי בחנות: "לחצת כמו שצריך על כפתור ההפעלה?"
הערס: "בטח! אפילו פעמיים".

זוג נשוי יושב בקולנוע וצופה בסרט דרמטי.
האישה שואלת את בעלה:"אתה חושב שהם יתחתנו בסוף?"
הבעל:"סביר להניח שכן, רוב הסרטים האלה מסתיימים ברע"...

כשחיכיתי בקבלה בתור לרופא השיניים, שמתי לב שעל הקיר תלויה הדיפלומה שלו ועליה מצוין שמו של הרופא. השם נשמע לי מאוד מוכר, הוא הזכיר לי מישהו בעל אותו שלמד איתי בבית הספר בחור גבוהה, אתלטי ויפה תואר. כשנכנסתי וראיתי את הרופא, מיד סילקתי את המחשבה מהראש שלי. הרופא הזה היה קירח, עם כרס, פנים מקומטות וזקן מכדי להיות בן כיתתי. בסיום טיפול השיניים, בכל זאת שאלתי אותו האם הוא למד באותו בית הספר. להפתעתי הוא ענה בחיוב. כששאלתי באיזו שנה, התברר שאכן למדנו ביחד. שמחתי מאוד שצדקתי ואמרתי לו שהיינו באותה הכיתה!! הוא בחן אותי מספר שניות ושאל בהססנות, "מה לימדת?!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.