רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 במאי 2017

השקר של וילשאנסקי על הגיוס מול האמת המתרחשת בשטח מכתב למייל האדום

לכל קוראי 'בעולמם'.

הפעם בפוסט הנוכחי אנו רוצים לשתף את קהל הקוראים העצום עם מייל יסודי ששלח לנו בחור מחב"ד ובו הוא לקח את הראיון שהתראיין בשעתו לייזי וילשנסקי ופורסם באתר חבד אינפו למול מה שקורה היום הבחור הזה רוצה להוכיח קבל עם ועדה כי כל אחד יוכל לקרוא איך לייזי וילשאנסקי בשעתו או שרימה במזיד או שפשוט הוא בנאדם מטומטם שאפשר לעבוד עליו והוא הפיל את כל בחורי חב"ד לפח יקוש.

הנה הדברים כמו שקיבלנו אותם במייל האדום.

כאן המקום לציין כי הרבה שולחים לנו מיילים מפורטים עם הרבה ידיעות בצורה פרטנית, אבל אנו מתנצלים, את המידע אנו אכן שואבים משם אך אי אפשר לצטט באופן קבוע מכתבים של עשרה עמודים.

אבל כאן כדי קצת לסכם את המאבק ולחלוק עם קוראי בעולמם שיבדקו מי המידע האמין ביותר. נביא את המכתב כמות שהוא.

הפעם נפרסם חלק ראשון מתוך ים השקר מהמכתב הארוך שהגיע אלינו.

לכבוד 'המייל האדום".

חשוב מאד היה שתביאו את מה שעשיתי. לקחתי ראיון של לייזי וילשאנסקי לאתר חבד אינפו לפני כשנה ואני מציג אותו שוב פעם לקוראים עם הערות מה שבאמת קורה ואז הקוראים שלכם יוכלו לראות מה הם אמרו ואיך הם שיקרו והיום הרי כל בחור וכל תמים יודע שהם שיקרו אז אני ערכתי כאן השוואות. אני מאד מבקש שתכניסו את הכל כי עבדתי על זה הרבה זמן תודה רבה לכם.

מכאן הראיון של לייזי וילשאנסקי לאתר חבד אינפו עם הערות והוכחות שהוא זורה חול בעיני הציבור שלו.
רבים שואלים ומבולבלים אולי תספר מה הרקע לכל ההסדר שהתגבש?
השתלשלות הדברים ודעת ראשי הישיבות פורסמו בשבועון בית משיח. אחזור עליהם בקצרה ובנקודות:
העובדות:
א. כבר עשרים שנה שאין היתרי יציאה לקבוצה ובשנים האחרונות הצבא החמיר את הפיקוח על היציאות לחו"ל של בעלי מעמד 'תורתו אומנותו'.
ב. מעל 600 בחורים הורדו ממעמד 'תורתו אומנותו' ונמצאים במצב 'משתמט' או 'משתמט פרקליטותי' ואף מחוייבים במעצרים ובמאסרים.
ג. בחורים רבים הושלכו לבית הכלא ביניהם גם חתנים עד ליום חתונתם ובמהלך ימי 'השבע ברכות'.
ד. בשנים האחרונות בחורי ישיבה רבים שחזרו מקבוצה גוייסו בפועל כאשר לא הייתה להם כל ברירה מול שלטון החוק.
ה. אברכים בוגרי הקבוצה לא יכולים לנהל חיים תקינים כאשר הם בסיכון יומיומי למעצר מה שגם מונע מהם לעבוד באופן רשמי וכו'.
הפעילות:
א. ראשי הישיבות הוותיקות שראו את מצוקת התלמידים והסכנה הרוחנית העומדת בפני מאות מתלמידי התמימים (!) התאגדו לפגישות רבות ביניהם ומול גורמים בכנסת, בקריה ובמשרד הביטחון (במשך השנה האחרונה מאז החלה הפעילות התקיימו מעל 10 פגישות מול הגורמים הרשמיים השונים).
ב. ראשית, נבחנה אפשרות לקבלת היתר יציאה ל13 חודש אופציה זו ירדה מהפרק בהיות והיא דורשת חקיקה וכל הגורמים הפוליטיים טענו שהדבר לא בר ביצוע במצבנו (כפי שכבר ניסו בעבר גדולי עסקני חב"ד כר' שלמה מיידנצ'יק ע"ה ועוד אך לא עלתה בידם).
כפי שפורסם והוכח בשנה האחרונה הרי מטרת הפגישות לא היתה בכלל הקבוצה, אלא מטרת הכל היתה להביא את המיכסות של החרדים שהוסכמו בהסכמים קואלציונים בקדנציה הקודמת לידי מימוש וזאת לא על ידי הרבו החרדי אלא על ידי קבוצות שוליים בחברה החרדית כמו הספרדים וכן הדרים בערי הפריפריה ואת כל חב"ד. לשם כך החברי כנסת החרדיים חיפשו את החוליה החלשה בחב"ד ומצאו את משפחת וילשאנסקי שזקוקה גם לכסף וגם להכרה והבטיחו להם תקציבי ענק שלא נשמעו כדוגמתם מעולם וכך ועל רקע זה התנהלו כל הפגישות. וילשאנסקי מעולם לא תמך בקבוצה ולא זה היה כל מטרת הפגישות ודבירם אלו כבר הוכחו עשרות פעמים.
ג. לאחר שנה של משא ומתן מול הצבא ומשרד הביטחון גובש הסכם על בסיס ההסכם שהוביל הרב אשכנזי ע"ה לקראת היציאה לשנת הקבוצה תשע"ב (ההסכם אז היה לדחיה עד גיל 24 אך לא עמד בהיבט המשפטי).
שקר וכזב! הרב אשכנזי ישב עם הגורמים האחראים בשביל לנסות להחזיר את הקבוצה בדרך כלשהי, אך הועדות שאתם ישבתם בהם אין להם כל קשר עם ההסכם שרצה להביא הרב אשכנזי. וההוכחה: אתם מכריחים תמימים להתגייס. לכם יש מטרה שיתגייסו. הרב אשכנזי מטרתו היתה הפוכה להסדיר את הקבוצה ולא להסדיר את מתווה הגיוס של המדינה.
ד. ההסדר שהושג השנה הינו בכך שהצבא נענה לדרישת ראשי הישיבות ודחה את הגיוס לגיל 25-26. שאז בד"כ ובעז"ה רוב ככל בוגרי הקבוצה הינם לאחר נישואיהם ולאחר שנת לימודים אחת בכולל.
השקר האכזר. הרי אין הסכם כלל! ה'הסכם' הוא שאתה חותם שמרשים לך לצאת לחו"ל ובאותו רגע מורידים לך מעמד בן ישיבה. 'הסכם חד צדדי'. כאשר הצד השני של חותמי ההסכם אינו הבחור אלא המוסד שמכניס לכיסו מליוני שקלים. זה כל ה'הסכם'. ההוכחה: מאות בחורים שהתגייסו השנה מיד אחר קבוצה! כל חותמי ה'הסכם' גויסו בפועל.
ה. עוד התחייב הצבא מצדו לכ15% שיקבלו היתר להמשיך בלימודיהם התורניים.
ברור! משפחת וילשנסקי רוצה לייצר קואליציה של אליטה משפחתית של כל חיטריק-וילשאנסקי-אשכנזי הם לא יתגייסו. ברור. והרי בכל חברה יש 15 אחוז שלא מתגייסים. זה ה'הסכם'? ש15 אחוז לא יתגייסו? יש כשלשים וחמש אחוזי סטודנטים שרישמית לא מתגייסים כי הם נחשבים בעלי תועלת למדינה ולחברה.
ו. במהלך זמן זה התקיימו גם שלוש פגישות של רבני חב"ד שסמכו ידיהם על ההסדר המוצע כמו כן התקיימו פגישות בנוכחות שאר ראשי הישיבות והמשפיעים שדנו במצוקה ובהסדר המוצע והסכימה דעתם לעניין.
ההישגים:
א. ביטול עשרות צווי מעצר כנגד תלמידי התמימים.
הישג מדהים. מגייסים אותך מיד על המקום בלי שום תנאים מקדימים! 
ב. אפשרות לשהות בחצרות קדשנו ובשליחות לתקופה של עד שנתיים ולאחר מכן עד שלוש שנות דחייה.
שקר! שקר! שקר! אין כאן כל הסכם יש כאן רק אפשרות לצאת מהארץ והורדת מעמד בן ישיבה מיד ודחיית הגיוס לשנתיים כאשר אחרי שנתיים אתה מתגייס מיד בלי כל עכבות, כלומר מיד כשתחזור תתגייס. והרי זו עובדה שאין להסתירה. מהשטח.
ג. דחיית חובת הגיוס לגיל 26 – זמן בו כבר רוב ככל התלמידים אינם בחורי ישיבה.
שקר! שקר! שקר! אפילו הנייר לא יכול לסבול כזה שקר! השנה בחודש ניסן כולם היו בני 26? או בחורים מיד אחרי קבוצה? איך לא רעדה היד לכתוב שקרים כאלה מתוך אכזריות להורים התמימים.
ד. עשרות תלמידים שחוייבו גיוס ושירות בפועל כבר במהלך החורף האחרון והוגדרו כמשתמטים נדחה זמן השירות שלהם בפועל לאדר תש"פ.
מה?????? מי????? תנו שם אחד!!!! מי העביר אותם לשנת תש"פ??? מתי? רמאים שקרנים נוכלים!
חשוב להדגיש:
א. לא נחתם שום הסכם – ראשי הישיבות לא התחייבו על אף תלמיד שיתגייס!
רגע, לא נחתם הסכם? אה, ברור. נכון אין בעצם כל הסכם. זה הכל חד צדדי יש לנו טופס שהמשפיעונים הודרכו להדריך את הבחורים לחתום עליו כדי להוריד מעמד בן ישיבה. זו האמתה יחידה בינתיים שלייזי חשף! אין הסכם! הוא היה חייב בתוך ים השקר להכניס משפט אמיתי: אין הסכם!
ב. הבעיה לא נפתרה לגמרי – כל שהושג הוא דחייה לגיל 26 שאז הרע הוא במיעוטו ולגבי חלק גדול כבר אינו.
הבעיה לא נפתרה לגמרי. לייזי מה קרה חטפת פיק ברכיים באמצע והחלטת בסוף לדחוף איזה משפט 'לאזן' שלא יבואו אחר כך בתלונות שהרי אמרתי במפורש 'הבעיה לא נפתרה לגמרי'. יצאת ידי חובת השלטונות שמשקיעים בך ובאביך מליונים ובו זמנית ניסית להיות 'הוגן' כדרכך תמיד.
ג. אין בהסדר זה משום המלצה של ראשי השיבות על גיוס – כל חסיד שחייו לא מוקדשים לתורה או לשליחות ומוצא לנכון להתגייס לצבא ע"מ להגן על עם ישראל יעשה זאת בהתייעצות ובהסכמת המשפיע שלו.
כמה שקרים במשפטים ספורים. מי שכתב זאת הוא אמן הבלוף. מתאים לוילשאנסקי הערמומיים. כל המשפיעים נוסח צפת הוכרחו חד משמעית להכריח בחורים להתגייס. בחור שלא חותם מקבל על הראש מכל הכיוונים ואף מקלקלים לו את הפטור אז את מי אתה מרמה ומשקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.