רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 במאי 2017

הרב שאולזון חשבתי כל הזמן שזה שקר מה שאתה כותב על וילשנסקי כיום מתברר שאתה צודק מדובר בפושע אכזר שמעביר דור שלם על דתו ונלחם עם הרבי

מאת משיחיסט

לכבוד ר' חיים שאולזון

אני מבקש ממך היום סליחה בפני כולם. עד להיום הייתי מגדולי המסנגרים על מי שהיה מורי ורבי במשך שנים וראיתי בו דמות חסידית אמיתית משיחיסט בכל רמ"ח אבריו שכל מה שמעניין אותו זה רבי התקשרות מלך המשיח, כל הזמן הגנתי עליו ולכל הצעירים שהיו מושפעים מהאתר שלך בעולמם של חרדים צעקתי עליהם שהם מאמינים ללשון הרע ורכילות ואסור לנו לקבל את מה ששאולזון כותב שהוא ממציא ממוחו הקודח. כך אמרתי והאמנתי בזה בכל לב. שמעתי על ההסכמים אבל הרב וילשנסקי והמקורבים הרגיעו אותי שזה לא נכון. והנה היום חשפת לראשונה לאור השמש את כל האמת. ישיבת תומכי תמימים שמו של הרבי הרש"ב באותה קטגוריה עם הר המור מרכז הרב שבי חברון וכולל מר"צ במבשרת.

הייתכן? שפשפתי את העיניים ולא האמנתי. כמי שעדיין לא שכח מה זה רבי ולא מחק את ההוראות של הרבי, אני יושב וכותב לך את המכתב הזה ברעדה. את הצעירים שהם המורעלים של וילשנסקי אני לא מאשים כי הם לא יודעים מימינם ומשמאלם. וילשנסקי מחר יכול למכור להם בודהיזם והם יקנו ממנו או מהליצנים שהוא מחזיק אצלו. אבל שוילשנסקי עצמו שהוא יעשה את זה לרבי. לקחת את התמימים שלנו ופשוט למחוק את הרבי. לאן הגענו.

ושים לב טוב הישיבות קרית גת של הרה"ג ר' משה הבלין למרות שוילשנסקי מנסה כל הזמן ללכלך אותו הוא לא מעודד גיוס בסוף מתברר שהאיש שחומד כסף מוכר את הבחורים המשיחיסטים לאלף עזאזל.

הורים יקרים, אנא ואנא שמרו על ילדיכם אנו נמצאים בתקופה חשוכה מאד. לא כל מה שנוצץ משיח זה משיח. כך היה בתקופת ראשית הציונות הם היו נראים כמושיעי עם ישראל וככה העבירו מאות אלפים על דתם ודעתם. ראשי הציונות מכרו גאולת העם וארץ ישראל והם הציגו את גדולי ישראל ובראשם הרבי הרש"ב נ"ע והרבי הריי"צ זיע"א כחשוכים. זה מה שקורה בדיוק כעת עם וילשנסקי. הוא צועק משיח בקו גדול וככל שיעמיק את ההתפרקות של חב"ד צעקות המשיח יישמעו יותר ויותר כדי לכסות על הערווה. צעקות היחי והמשיח זה כיסוי לחורבן הגדול.

הורים יקרים אל תהיו תמימים!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.