רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 במאי 2017

ווארטים


״כשאתם מסתכלים מה יש לכם בחיים, תמיד יהיה לכם יותר, אבל כשאתם מסתכלים על מה שחסר לכם בחיים, אף פעם לא יהיה לכם מספיק.״

סיפר המשפיע ר' חיים שאול:אדם זכה בגורל במיליון דולר. חשבו מכריו כיצד יבשרו לו דבר שכזה מבלי שיתעלף, לבסוף החליטו לשלוח רופא שיספר לו ע"כ. הגיע הרופא וגלל עמו בדברים עד שלבסוף שאל אותו: ואיך היתה מגיב לו היתה זוכה במיליון דולר? השיב האיש: הייתי מביא לך חצי! מיד התעלף הרופא. הנמשל: לפעמים אתה עסוק בלחנך את השני, ואילו אתה?...

בעל : את רוצה ספינר?
אשה: יש לי אותך ...
בעל: מה?????
אשה: מסתובב כמו טמבל ולא עושה כלום

כורדי נתפס מורח משחה על מדרגות!
שאלו אותו:מה אתה עושה?
הוא ענה:הרופא אמר לי למרוח איפה שנפלתי...
ערבי מגיע לפסיכולוג.
הפסיכולוג שואל אותו: “ספר לי, מה הבעיה?”
משיב לו הילד: “אני מבית הרוס…”

הוא: היעדר פגמים או חסרונות; 3 אותיות
אני: שלם
הוא: מה אתה לא מבין שאין לי כסף

מוחמד הקטן מתחיל בית ספר יסודי בפריז.
"איך קוראים לך?" שואלת אותו המורה.
"מוחמד", עונה לה הקטן.
"כאן בצרפת", אומרת המורה "לא קיים השם מוחמד. מהיום והלאה שמך הוא ז'אן-פייר".
מאוחר יותר, כשהוא מגיע הביתה, אמא שואלת אותו:
" מוחמד יקירי, מה למדת היום בבית הספר?"
"שלא קוראים לי יותר מוחמד. אנחנו בצרפת, והשם שלי הוא ז'אן פייר"!
"מה אמרת? אתה מתבייש בשם שלך! אתה מתכחש להורים שלך"!?
ונתנה לו סטירה שגרמה לו לבכות.
הגיע אבא מהעבודה, ולאחר ששמע נכנס וקרע את הילד במכות.
ביום המחרת, ז'אן-פייר-מוחמד הקטן מגיע לבית הספר עם פנים נפוחות ממכות.
המורה שואלת אותו" מה קרה לך, ז'אן-פייר יקירי? "
"שעתיים אחרי שהפכתי להיות צרפתי, תקפו אותי שני ערבים..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.