רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 במאי 2017

איש ש"ס שיגר מסר לדרעי בטלפון כי הוא לא עושה מספיק למען השבת ודרעי פנה למשטרה ועצרו אותו

דרור חזן, פעם מורה נערץ במוסדות ש"ס, מאוכזב מהתנהלות יו"ר המפלגה שר הפנים אריה דרעי. ביום חמישי שעבר הוא שיגר לו מסרונים ישירות לטלפון הנייד שלו, 18 בסך הכל, אבל זה הספיק למשטרה כדי לעצור אותו, שכן על פי החשד במסרונים הובטח "לטפל" בדרעי.

חזן, תושב עכו בן 35, טוען שהשר דרעי לא עושה מספיק למען השבת, אבל את השבת האחרונה הוא כבר עשה מאחורי סורג ובריח. ביום שישי הוא נעצר ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בחיפה. ביום ראשון הוא הובא לבית משפט השלום בעכו ונציג המשטרה, רס"מ יגאל כהן, ביקש עוד חמישה ימי מעצר.

הסנגורית, עו"ד מירי פרידמן מתל אביב המייצגת את חזן, התנגדה בתוקף לבקשה. בהתחשב בכך שהמשטרה שכחה להביא אותו לבית המשפט במועד, הסכימו הצדדים והשופטת דנה עופר על שחרורו בערבות ובתנאים, הרחקה של חצי קילומטר מהשר דרעי לשלושה חדשים. החשוד באיומים על שר הפנים ומנהיג ש"ס, הצטווה להתייצב לבדיקה בבית החולים לבריאות הנפש מזרעה.

עו"ד פרדימן אומרת שהיא שמחה על ההסכמה, והוסיפה: "המשטרה קיבלה את עמדתי שלא נשקפת סכנה אמיתית ואין המדובר באיומים שכוונה אמיתית מאחוריהם. זה מקרה מצער של אדם שמרגיש מאד מאוכזב ממנהיגותו הפוליטית של יושב ראש מפלגתו, והיה בלחץ. בוודאי שלא היה כל איום מוחשי ובודאי שהוא לא התכוון לשום פגיעה של ממש, אלא רק במישור הפוליטי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.