רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 במאי 2017

הרבנית צ'יקוטאי נאבקת על תנאי הבלניות

הרבנית צ'יקוטאי אשתו של רב העיר מודיעין, הרב צ'יקוטאי ובתו של הרב עובדיה יוסף זצ''ל, מתמודדת לקדנציה שנייה על תפקיד הממונה על העובדת הדתית בהסתדרות וקוראת לתמוך בניסנקורן  בשל עשייתו למעל החלשים.
הרבנית צ'יקוטאי המשמשת כחברת הנהגה בהסתדרות יצאה השבוע בקריאה לציבור עובדי המועצות הדתיות לתמוך באבי ניסנקורן יו''ר ההסתדרות המכהן בבחירות שיתקיימו ב23.05.
צ'יקוטאי ספרה למצב הרוח כי פעלה בשנים האחרונות יחד עם ניסנקורן לשיפור תנאי הבלניות:''פעלנו מול משרדי האוצר והדתות משך שנים לשפר את שכר הבלניות ורק ניסנקורן הצליח לדאוג לתוספת שכר של 10% לכל הבלניות מלבד כל התוספות שניתנו במשק ובהם העלאת שכר המינימום המיטיבה עם כל העובדים החלשים (2000 ₪ מענק לכל העובדים, 7.75% במספר פעימות וכד'). תוספת שנכנסה לתוקף בחודש יולי שעבר''.

עוד הוסיפה הרבנית צ'יקוטאי כי לזכותו של ניסנקורן עומדת העובדה כי הקים חטיבה מיוחדת לציבור החרדי והביא עובדים חרדיים שיאגדו עובדים חרדיים להסתדרות למען שמירת זכויותיהם וכן פועלו למען עובדי הקבלן שהיו 'שקופים' ולאט לאט חוזר להם הצבע לפנים כאשר בעקבות מאבקו של ניסנקורן הם הופכים לעובדים מן המניין .
''אני רואה בהכרת הטוב ערך עליון ביהדות, הכרת הטוב היא ערך עליון ביהדות, כך חינך אותנו אבינו זצ"ל, ששלח אותי לשליחות חשובה זו. לכן אני תומכת באיש היקר הזה שעשה ועושה למען העובדים בארץ וכולנו מצווים להצביע לו '' מסרה הרבנית צ'יקוטאי שאף הצטרפה למטה של ניסנקורן ומועמדת מטעמו להנהגת ההסתדרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.