רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 במאי 2017

ווארטים


״אומרים שיבוא יום ואני יבין את מה שלא הבנתי, ובגלל זה הפסדתי, היום הזה הגיע, ואני הבנתי שרק הרווחתי את מה שהפסדתי בזמן שלא הבנתי.״

מורה: נניח שיש לך 10 עוגות ומישהו היה מבקש ממך עוגה אחת,
כמה נשארו לך?
תלמיד: 10 עוגות
מורה: אז נגיד והיו לוקחים ממך עוגה אחת,
כמה היו נשארים לך?
תלמיד: 10 עוגות וגופה

איש אחד מתקשר לאמבולנס ואומר בהתרגשות, "תבואו מהר, אשתי יולדת." המוקדנית אומרת לו, "אדוני תירגע אנחנו כבר יוצאים." "אבל אתם לא מבינים", אומר האיש המבוהל, "כבר ירדו לה המים, בואו מהר." המוקדנית מנסה להרגיע אותו ושואלת אותו, "זה הילד הראשון?" "לא", הוא משיב לה, "זה הבעל

אני צועד לי ברחוב פתאום איזה מכר צועק לי מהמרפסת בקומה ה 6 ירון מה קורה אחי ??
אני עונה לו ...מצוין אחי למה אתה לא קופץ ?
אז הוא קפץ

בעל : את רוצה ספינר?
אשה:  יש לי אותך ...
בעל: מהה?????
אשה: מסתובב כמו טמבל ולא עושה כלום

כשאתה מגלה שאמא שלך סטוקרית:
אני: וואי איזה עייף אני
אמא: בטח עייף, תמשיך להיות בוואטסאפ עד 02:54 בלילה

הרשות הפלסטינאית 
הוציאה את הבול הראשון שלה,
שעליו התמונה של אבו מאזן 
לאחר זמן מה דיווחה הרשות 
כי יש בעיה עם הבול 
והוא כל הזמן נופל מהמעטפות.
אבו מאזן פנה לסגנו 
שיבדוק את העניין לעומקו.
אחרי יומיים חזר סגנו 
ואמר לאבו מאזן יא ראיס...
מצאתי את הבעיה, 
האנשים יורקים 
על הצד הלא נכון של הבול....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.