רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 5 במאי 2017

ומזרעך לא תתן להעביר למולך זו העברת אש. - קריאה ברגע האחרון למחללי השבת במירון

מאת הירא והחרד

בפרשת השבוע אומרת תורתנו הקדושה ומזרעך לא תתן להעביר למולך מסביר רש"י הק' שמולך זה שעושים מדורות ומעבירים את בניו ביניהם להעביר למולך מסביר רש"י זו העברת אש.
רבינו האריז"ל החי שגילה לנו רזי תורה ואת שמחתו של רשב"י זה כדי להוסיף בתורה וקדושה ושמירת המצוות וכל יהודי קשור לרשב"י. אבל אם חלילה כל טקס העברת האש והמדורות נהפך לאירוע פולחני של חסידות מסויימת ובטוחה שבכך היא תופסת מלאכים ובדרך להחטיא רח"ל יהודים קדושים בעבירות חמורות כשמירת השבת ששקול בחומרתו לעבודה זרה. במצב כזה כל המדורות הם בבחינת העברת אש למולך.
עוקב הנני במהלך כל השבוע אחרי הידיעות כל פוסקי הדור רבנים שאינם משוחדים בכסף ותאוות הכבוד המדומה מזהירים שאסור להדליק כל המומחים האמיתיים אומרים שמכשילים יהודים ואונסים אותם בכפיה לחלל שבת קודש. ומנגד עומדת קבוצה שמשחקת בשם האידישקייט והדברים הכי נעלים משחק שקרי עם הצגה לתפארת. אנא תעזבו את רשב"י לנפשו. השמרו לכם עלות בהר.
מה מבקשים מכם גדולי ההוראה והפוסקים לטובתכם ולטובת נפשכם תאחרו את ההדלקה בשלש שעות. הרי אתם יודעים יותר טוב מכולם שהמצב במירון בשנים האחרונות מחייב להדליק רק בבוקר. למה שתתנו את ידכם למרמס.
הכותב בדמע ובתקווה שברגע האחרון מישהו יתעשת כי בנפשנו היא. ואם לא, יצאתי ידי חובת מחאה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.