רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 במאי 2017

המייל האדום ממשיך במחקר ההוכחה כיצד שחור על גבי לבן הוכחו כי כל דברי לייזי וילאנסקי בחב"ד אינפו היו שקר וכזב וזריית חול ורמייה בלבד

הנה חלקו השני של המכתב שהתחלנו להביא:
[הכתבה של וילשאנסקי באותיות רגילות והתגובות באותיות מוטות ומודגשות]:
מדוע בטופס שפורסם אצלנו כאן בחב"ד אינפו כתוב הגיל 24. כיצד אתם מציגים זאת כגיוס רק בגיל 26? וגם: מה ההבדל בין 25 ל26 מבחינת ההסכם?
הטופס עליו חתמו התלמידים מדבר אודות תאריך הגיוס שנקבע לגיל עשרים וארבע. לאחר תאריך הגיוס בגיל עשרים וארבע, מקבלים דחייה נוספת של שנתיים עד לתחילת השירות בפועל. הדיחוי הנוסף מגיל עשרים וארבע לגיל עשרים ושש לא שייך ללשכת גיוס, אלא לאגף כח אדם. אמנם בטופס לחוזרים עליו חתמו התלמידים ביום שלישי י"ב מנחם אב כבר מופיע האפשרות להאריך זמן הלימוד בתקופה שלאחרי הגיוס עד גיל 26.
ההבדל בין 25 ל26 הוא שעד גיל 25 הדחייה היא ללא תנאי ובין 25 ל26 ישנה דרישה ללימוד קורס ייעודי קצר (עד חמישה שבועות בלימודי ערב) בתחומים הנדרשים בצבא.
בימים אלו מתגבשים קורסים ללימודי קודש אך זהו כאמור נושא שנמצא בבדיקה מול הגורמים המתאימים בצבא.
כמובן שכל לימוד כזה או אחר הוא רק בגיל 25 שאז כבר לא נמצאים במצב של בחור ישיבה אלא אברך כולל וגם אז כמובן כל מי שמוצא לנכון ללמוד קורס כלשהו עליו לקבל על כך את אישור המשפיע.
אגב, נושא הקורסים היווה עיכוב גדול בכל ההסדר כאשר הצבא מצדו דרש קורסים ארוכים יותר, בגיל יותר מוקדם וכחלק מהלימודים בכולל וראשי הישיבות התנגדו לכך בתוקף!
כך או כך הדחיה עד גיל 25.5 היא ללא כל תנאי! 
עד כאן בלי להתבלבל שקריו של לייזי שעל כל דבריו היה עליו להוסיף משפט קצר מאד: זו תגבתנו שיהיה כך ההסכם, אך לא הסכימו איתנו על כך. חד וחלק. את זה הגישו וילשאנסקי וחבר מרעיו, אך איש בצה"ל לא חשב לרגע לממש זאת וההוכחה הברורה כי דבר זה מעולם לא מומש לפועל.
נשים לב לקטע הבא: הכתבה המכורה של לייזי נראית כמו תמיד מאד ערמומית ובפיו של המראיין האנונימי נשתלים מילים כשאלות מכוונות בו נמשיך:
עדיין, יש פה איזושהי המלצה ללכת לצבא, לא כן?
מי שבוחר לראות המלצה כלשהיא לגיוס עושה זו על דעתו המוטעית בלבד ובכוונת מכוון לעוות את האמת.
מאידך, מי שרואה בצבא גוף פסול מעיקרו ובעוד שלא מקדיש את חייו לפן הרוחני של עם-ישראל בלימוד תורה או יציאה לשליחות, פוטר את עצמו בטענות סרק מלהגן על עם ישראל בגשמיות וזאת כאשר יש לו אפשרות לעשות זאת בדרך כשרה – גם הוא לעניות דעתי טועה.
חשוב להדגיש כי לא כל מה שהצבא קורא לו כשר הוא אכן כך וצריך לבדוק זאת היטב.
זה נשמע כמו 'מכבסת מילים'. הרי המשמעות האמיתית והפשוטה היא כניסה לישיבות 'הסדר' דבר אותו הרבי שולל בתכלית?
לא ולא! אין כל קשר! זוהי הכפשה והטעיה מכוונת! כל מי שקצת יודע מה זה ישיבת הסדר או יפתח וויקפדיה בערך 'ישיבות הסדר' יראה שישיבת הסדר זו ישיבה שמושתת על העקרון של קדושת התורה והצבא, כאשר שניהם כאחד דווקא מהווים את השלימות המתבקשת. בהתאם לכך מסלול הלימודים שם הוא כזה שמתחיל תקופת זמן בישיבה עובר לתקופת זמן בצבא וחוזר לישיבה.
אנו במפורש אומרים שאין מקום לשרות בצבא על חשבון לימוד תורה, ואין כל מקום בשום פנים ואופן להליכה לצבא כל עוד והבחור נמצא בגדר של 'בחור ישיבה'. אין להשוות כלל בין זה לישיבת הסדר. ולכן אנו דוחים זאת עד סיום המסלול וקוראים לכל אחד שיכול להמשיך בלימודים שיעשה הכל כדי שהצבא יאפשר לו זאת!  
עד כאן דבריו המעוררים והכנים של וילשאנסקי, אבל כיום אנו שנה אחרי, האם המתנגדים לא צודקים בכל מילה ומילה. אתה לא מעודד גיוס? אתה בעצם יצרת מפלצת חד צדדית שאין בה כלום מלבד טכס החתמת בחור שהוא מוריד מעצמו את מעמד בן ישיבה בשניה שיוצא מהארץ. זה כל ה'הסכם'. אז מה זה בדיוק? הרי הצגת כאן מיצג שווא דמיוני שהיה בכלל פיקציה כמו חומר לפני בחירות שאף אחד מהנבחרים לא חלם אפילו שניתן לממשו. בדיוק כך היה ה'הסכם' וזה הכוח שנה אחרי כי הכל אבק פורח. אז מי כאן הטועה ומהטעה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.