רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 במאי 2017

זעקת תושבי ביתר

בס"ד

לכבוד בנק הפועלים סניף ישמח ישראל, ביתר עילית
א.ג.נ.

אנו תושבי ביתר מכל שכבות המגזר, בעלי עסקים ועמך מתלוננים כבר תקופה ארוכה ביותר על הליקויים הרבים הקיימים במכונות ההפקדה במזומן ובצ'קים בבנק הפועלים סניף ישמח ישראל.

יודגש כי הליקויים חוזרים על עצמם שוב ושוב דווקא בתאריכים הקריטיים מבחינתנו, וכבר גרמו למאות (!) צ'קים לחזור מסיבת אכ"מ– בזמן שבזבזנו זמן רב לעמוד בתור להפקיד והמכונה התקלקלה.

התקלות החוזרות ונשנות הם, על פי בדיקתנו בכמה סניפים שלכם ברחבי הארץ, אופייניים לסניפכם בביתר הנותן לנו תחושה של זלזול עצום ומתמשך מצד הנהלת ומפעילי הסניף, למאות הלקוחות החרדיים בביתר.

ומכאן לנקודה חשובה: תושבי ביתר ברובו אינו מחזיק בסמארטפונים על פי הוראת רבני העיר, ומכאן שאינם יכולים להשתמש באפליקציות השונות של הבנק ונדרש יותר לאפשרויות הרגילות של הפקדת/משיכת מזומנים וצ'קים.

לצערינו קיבלנו תגובה מאחד הפקידים שמבטא לדעתינו את חוסר ההיכרות שלכם עם ציבור הלקוחות בביתר. באחד הפעמים טען פקיד מסויים (שמו שמור איתנו) שהציבור כאן הוא בעיקר אברכים ואינו עובד מסודר עם תלוש משכורת!!! ולכן הבנק לא יכול לעמוד בעומס של ההפקדות והמשיכות שאינם מותאמים לציבור זה...תגובה שאינה הולמת כלל את המציאות ומאות בעלי עסקים המעוניינים להפקיד את הצ'קים שהם מקבלים מידי יום פשוט לא יכולים לסמוך על המכונות להפקדה!

תגובה נוספת שקיבלנו מדוברת הבנק שלקראת סוף השנה האזרחיתיקבלו מכונה נוספת, זה כמו להגיד שבעוד חצי שנה יתקנו את הכביש כשבינתייםהצ'קים חוזרים!

לאור האמור, ואחרי שכל פניותינו במשך כל השנה האחרונה לא נענו מצד הנהלת הבנק באופן שהמצב לא יכול להמשיך ככה,
גם לאחר הפרסומים הרבים בערוצים שונים ובעיתונות בעיר, אנו מודיעים בזאת שניאלץ לעבור לבנק אחר אם המצב לא יתוקן לשביעת רצוננו עד 30 יום מהתאריך הרשום.


לחתום על העצומה שם ומספר זהות במספר וואטסאפ 0509411220

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.