רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 במאי 2017

ווארטים


״החיים מעיקים עליך כשאתה עצוב, 
החיים מחייכים אליך כשאתה מאושר,
החיים מצדיעים לך כשאתה מביא אושר 
לאחרים!״

סיפר לי אבי ז״ל. הגיע יהודי לרב האורטודוקסי ושאל האם ביום האם אומרים תחנון ?
שאל אותו הרב, מה זה יום האם ?
ענה לו היהודי. אם כבודו לא יודע מה זה יום האם.בושה, אתה כבר לא רב שלי. 
והלך לשאול את הרב הרפורמי. האם ביום האם אומרים תחנון ?
שאל אותו הרב ? מה זה תחנון ?

גוי זקן יושב מול יהודי ברכבת . הגוי רואה שהיהודי מקלף תפוזים ושומר את הקליפות בשקית. שואל הגוי: תגיד, איך זה שאתם היהודים כאלו חכמים ויש לכם הרבה חכמת חיים? היהודי: תראה אנחנו אוכלים את קליפות התפוזים והופכים להיות חכמים.... הגוי: וכמה עולה ? היהודי: 20 ש"ח לקילו קליפות . הגוי משלם לו ומתחיל לאכול . אחרי כמה דקות אומר ליהודי : איזה טיפש אני , ב 20 ש"ח אני קונה 2 קילו תפוזים עם הקליפה . אומר לו היהודי : אתה רואה , רק אכלת את הקליפות , כבר נפתח לך השכל.

אישה אחת מתעוררת מחלום רע בלילה, מבוהלת ובוכה.
"מה קרה?", שואל בעלה.
"חלמתי ששחקן קולנוע עשיר חטף אותי ממך!", מייבבת האשה.
"זה בסדר", מרגיע הבעל, "זה היה רק חלום".
"אני יודעת", מתייפחת האישה, "בגלל זה אני בוכה"...

מרוקאית עולה לאוטובוס ומתיישבת ליד גרוזינית. כל כמה דקות היא מסננת בשקט "וואווו וואווו על האוגוסט", הגרוזינית מסתכלת ולא מתייחסת, שוב המרוקאית ממשיכה "וואווו וואווו על האוגוסט" , הגרוזינית חוטפת עצבים ועונה למרוקאית: "מה, מה, שיגעת אותי, מה וואווו וואווו על האוגוסט"?  המרוקאית עונה לה "אם ככה את מריחה במאי, מה יהיה באוגוסט" ?... :-) 
חברים הקיץ הגיע, ד-א-ו-ד-ו-ר-נ-ט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.