רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 26 במאי 2017

ווארטים


״חיוך הוא דבר כל כך אישי, והופך כל אחד ליותר אנושי, אין לו ערך בכסף ולא בממון - ובכל זאת הוא שווה המון.״

העוקץ היומי
ישנם המחייכים לאחרים וישנם המחייכים לעצמם. יש שמאחורי החיוך מסתתר לב רחב, ויש שמסתתר להב חרב.
וזהו שאמר המורה; קח טיפקס, ותמחק את החיוך הטפשי שלך...

ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה מבקר בבית ספר יסודי ממוסקבה. באחת הכיתות, הוא מספר לתלמידים כמה חזקה המדינה ואיך הוא דואג לאזרחים. בסוף, הוא שואל את התלמידים אם יש להם לאלות. תלמיד אחד קם ואומר:
– שמי סשה ויש לי שתי שאלות. פוטין מסכים לענות לכול שאלה ואז התלמיד שואל: 
– למה רוסיה תקפה את חצי האי קרים? ולמה רוסיה שלחה חיילים לאוקראינה? פוטין אומר:
– שאלות טובות, אני שמח ששאלת! באותו רגע נשמע הצלצול והילדים יוצאים להפסקה. אחרי ההפסקה, ממשיכים השאלות של התמידים. תלמיד אחר קם ואומר: 
– אני מישה ויש לי ארבעה שאלות. למה רוסיה תקפה את קרים? למה רוסיה שלחה חיילים לאוקראינה? למה הצלצול היה 20 דקות יותר מוקדם? ואיפה סשה?
אמריקאי בריטי וישראלי נחטפים על ידי דאעש. הם אומרים להם אנחנו מוציאים אתכם עכשיו להורג לכן יש לכל אחד ממכם בקשה אחרונה שואלים את האנגלי מה אתה רוצה? הוא עונה המבורגר וציפס נותנים לו.
שואלים את הבריטי מה אתה רוצה הוא עונה מקלות דגים נותנים לו.
הם באים לישראלי ושואלים אותו מה הבקשה שלך? הוא עונה להם בעיטה בתחת הם נותנים לו ואיך שהם נתנו הוא קם ומחסל את כולם ומשחרר את האנגלי והבריטי. שניהם מופתעים ושואלים אותו למה ביקשת בעיטה בתחת? הוא עונה להם שלא תגידו שאני התחלתי

אסטרולוג אמר פעם לאיזה מלך, שאישתו המלכה תמות בקרוב.
ואכן אחרי כמה ימים האישה מתה.
המלך כעס שכן הוא חשב שהנבואה עצמה הביאה למותה. 
הוא קרא לאסטרולוג וציווה עליו -
"עכשיו תנבא לי מתי אתה תמות." האסטרולוג הבין שהמלך מתכוון להרוג אותו מיד, לא משנה מה הוא יענה. 
אז הוא אמר -
"אני לא יודע מתי אני אמות. אני רק יודע ששלושה ימים אחריי, אתה תמות."
מי אמר שהנבואה ניתנה לשוטים?

- שלום! זה פיצה גורדון?
- לא אדוני זה פיצה גוגל
- אז זה טעות במספר?
- לא אדוני, גוגל קנתה את זה
- בסדר. תרשום את ההזמנה שלי בבקשה
- טוב, אדוני, אתה רוצה את הרגיל שלך?
- הרגיל? אתה מכיר אותי?
- לפי זיהוי השיחות שלנו, ב 12 פעמים האחרונות, הזמנת פיצה עם גבינה, רטבים, וזיתים
- בסדר! זהו זה
- אני יכול להציע לך הפעם ריקוטה, ארוגולה עם עגבניות יבשות?
- מה? אני שונאת ירקות
- הכולסטרול שלך לא טוב
- איך אתה יודע?
- באמצעות מדריך המנויים יש לנו את התוצאה של בדיקות הדם שלך במשך 7 השנים האחרונות
- בסדר, אבל אני לא רוצה פיצה כזו, אני כבר לוקח תרופות
- לא לקחת את התרופה באופן קבוע, לפני 4 חודשים, רכשת רק קופסה עם 30 טבליות בסופר פארם
- קניתי עוד מבית מרקחת אחר
- זה לא מופיע על כרטיס האשראי שלך
- שילמתי במזומן
- אבל אתה לא משכת מזומנים על פי העו"ש של הבנק שלך
- יש לי מקור אחר של מזומנים
- זה לא מראה לפי הצהרת המס האחרון שלך, אלא אם כן קנית אותם ממקור הכנסה לא מוכר
- מה לעזאזל? מספיק! אני חולה מ Google, Facebook, twitter, WhatsApp. אני הולך לאי בלי אינטרנט, שם אין קו טלפון סלולרי ואף אחד לא יכול לרגל עלי
- אני מבין אדוני אבל אתה צריך לחדש את הדרכון כי הוא פג לפני 5 שבועות ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.